کد خبر : 1412677 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 17:57 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

زادمهر: امیری بهترین مرد لیگ امسال است

دکتر زادمهر عضو مستعفی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که وحید امیری بهترین بازیکن امسال لیگ برتر فوتبال کشورمان است .

زادمهر: امیری بهترین مرد لیگ امسال است

به گزارش "ورزش سه"، زادمهر 61 ساله که در دهه 50 بازیکن تیم پرسپولیس بود وخود در خط حمله بازی می کرد اعلام کرد: بازی کردن به شیوه وحید امیری کاری بسیار سخت است ومن کمتر دیده ام بازیکنی که هم بهره مند از غنای تکنیکی است وهمزمان یک مهره تاکتیکی شایسته وهمواره در خدمت تیم است اینگونه فیزیکی وموثر بازی کند .


زادمهر افزود: امیری اکثر نقاط مثبت یک فوتبالیست حرفه ای را در اختیار دارد ونحوه عملش به گونه ای است که یک مربی آرزومند استفاده از اوست .


زادمهر ادامه داد: طارمی امسال یک فصل فوق العاده را سپری کرده است ،شاید اعلام نام امیری به گونه ای تمجید از تلاش وافر او در پرسپولیس باشد اما به هر حال منطقی است که مهدی طارمی بر اساس معیار ها بهترین مرد لیگ امسال معرفی شود .


سرپرست سالهای 90 و91 پرسپولیس در پایان میگوید: توان مردانی چون صادق محرمی وامید نورافکن که پدیده مسابقات امسال 2 تیم پرسپولیس واستقلال هستند  در لیگ امسال شایسته تقدیر بود .این 2 در سالهای آینده برای تیم ملی تاثیر گذار خواهند بود .از بین این 2 گزینه من صادق محرمی را پدیده لیگ برتر می دانم واعتقاد دارم در پرسپولیس یک محرمی بزرگ دیگر مثل مجتبای عزیز در حال تولد است .امیدوارم در سال آینده بازیکن جوان دیگری در پرسپولیس مثل طاهرخانی،درویش وند ویا حامد آقایی ،پدیده مسابقات فوتبال لیگ برتر شوند .

دیدگاه‌ها