کد خبر : 1412698 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 19:12 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنجالی، پرحادثه و پرگل

لیگ یک: خیبر به لیگ 2 سقوط کرد

تیم فوتبال خیبر خرم آباد با شکست برابر خونه به خونه به لیگ 2 سقوط کرد.

لیگ یک: خیبر به لیگ 2 سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر خرم آباد تا قبل از بازی هفته پایانی یک امتیاز از فجرسپاسی جلو بود و شانس زیادی برای بقا در لیگ یک داشت اما اتفاق های عجیب هفته پایانی باعث شد این تیم در نهایت با شکست 4 بر 2 برابر خونه به خونه و با توجه به پیروزی 3 بر  2 فجرسپاسی برابر آلومینیوم هرمزگان به لیگ 2 سقوط کرد.


در این بازی خیبر در همان دقایق ابتدایی توسط حسین بهاروند از حریف جلو افتاد تا همه چیز برای جشن بقای این تیم فراهم به نظر برسد اما در ادامه شاگردان نادر دست نشان با گل حمید کاظمی در دقیقه 44 بازی را به تساوی کشاند.


در نیمه دوم دو تیم بازی تقریبا پایاپایی را به نمایش می گذاشتند تا این که روح الله باقری در دقیقه 77 گل دوم خونه به خونه را زد تا خیبر کاملا ناامید ادامه بازی را دنبال کند.


در ادامه اما در دقیقه 82 مهدی عبدی بازی را به تساوی کشاند تا خیبری ها به بقا در لیگ یک امیدوار شوند اما دو گل باباگلی و کاظمی در دقیقه 90 و 96 باعث شد خیبر با شکست سنگین وداع تلخی با لیگ یک داشته باشد.


نکته نا امید کننده بازی درگیری بازیکنان خیبر با بازیکنان حریف و داور در پایان بازی بود که باعث شد دقایق پایانی بازی حسابی جنجالی شود و البته این اتفاق ها نمره منفی در کارنامه فوتبال خرم آباد به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها