کد خبر : 1412885 | 12 اردیبهشت 1396 ساعت 14:20 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

جاودانی: سابقه 15 ساله در وکالت دارم

عضو جدید کمیته انضباطی می گوید که با وجود 15 سال وکالت تا به امروز بستری برای فعالیت او در ورزش فراهم نبوده است.

جاودانی: سابقه 15 ساله در وکالت دارم

به گزارش "ورزش سه"، رضا جادوانی تهیه کننده و مجری تلویزیون روز دوشنبه طی حکمی به عنوان عضو جدید کمیته انضباطی معرفی شد. او در گفت و گو با ورزش سه در این باره می گوید: من فوق لیسانس حقوق دارم و نزدیک به 15 سال است که وکیل پایه یک هستم. یکی از کسانی هستم که در سال 79 از پایان نامه ام در موضوع حقوق ورزشی دفاع کردم و در آن زمان تنها دکتر حسین آقایی نیا در این موضوع کار کرده بود اما من از همان زمان به این موضوع علاقه مند بودم.


جاودانی در ادامه درباره حضور در این سمت، عنوان کرد: از سوی دوستان در کمیته انضباطی به من پیشنهاد شد و از من خواستند تا به آنها کمک بکنم و من نیز این موضوع را قبول کردم.


وی در ادامه تصریح کرد: من 15 سال است که کار وکالت می کنم و اما با وجود اینکه پایان نامه ام با موضوع حقوق ورزشی بود خیلی بستر مناسبی برای کار کردن در این موضوع فراهم نشده بود. فکر می کنم در این سالها تنها پرونده مربوط به باشگاه های ایرانی و عربستانی را قبول کردم. پیش از این در زمینه کار عملی فعال نبودم اما خوب اکنون در این کمیته حضور دارم.


او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که حضور در کمیته انضباطی با پرونده های مناقشه برانگیز ممکن است روی وجهه ی او تاثیر بگذارد، عنوان کرد: فکر می کنم اگر حوصله ها بالا برود، مشکلات حل می شود. اگر حد انصاف را رعایت کنیم و همه جوانب اتفاقات را بدانیم پس از صدور رای دیگر کسی ناراحت نمی شود. البته همیشه در همه پرونده ها یک نفر ناراحت و دلخور می شود و این موضوع طبیعی است اما اینکه بخواهم به دلیل ناراحت شدن افراد از این موضوع دور شوم، دور از انصاف است.

دیدگاه‌ها