کد خبر : 1412937 | 12 اردیبهشت 1396 ساعت 17:53 | 40K بازدید | 1 دیدگاه

اختتامیه لیگ؛ علیرضا بیرانوند یا بوژیدار

با توجه به مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، این تیم در جدالی که اهمیتی برای سرخپوشان ندارد برابر سیاه جامگان قرار خواهند گرفت.

اختتامیه لیگ؛ علیرضا بیرانوند یا بوژیدار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با کسب 66 امتیاز و اختلاف امتیازی فاحش با جدی ترین مدعی قهرمانی، توانست قهرمانی لیگ شانزدهم را از آن خود کند و البته با جدی گرفتن بازی‌های بعد از قهرمانی خود تا به اینجا 2 پیروزی و 1 تساوی ارزشمند کسب کرده است.


با توجه به قطعی شدن قهرمانی اما برانکو ایوانکوویچ در سه دیدار اخیر این تیم ترجیح داده اعتقاد خود به ترکیب اصلی را همچنان حفظ کند و اکنون باید دید با توجه به جدال حساس هفته آینده برابر الوحده او همچنان از نفرات اصلی تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر. در این بین جدی ترین گزینه‌ای که صحبت از احتمال حفظ او برای جدال با الوحده است علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان این تیم است. گلر ملی‌پوش سرخپوشان در بازی با ذوب آهن با توجه به اتفاقات روی سکوها تمرکز خود را از دست داده و این مساله باعث اشتباهاتی از سوی او شده که به نظر می‌رسد باعث شود سرمربی کروات سرخپوشان برای حفظ روحیه و تمرکز این دروازه‌بان موفق در جدال پایانی از بوژیدار رادوشوویچ سود ببرد. با این حال علیرضا بیرانوند که توانسته رکورد جالب توجهی در بسته نگه داشتن دروازه‌ در این فصل در ترکیب پرسپولیس از خود به جا بگذارد، بعید نیست برای اضافه کردن یک کلین شیت دیگر درخواست فرصتی دیگر از کادرفنی این تیم را داشته باشد.

 

1196872

دیدگاه‌ها