کد خبر : 1413146 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 16:25 | 80.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با شبکه اختصاصی رئال

فروتنی به سبک CR7: متعلق به همین سیاره ام(عکس)

کریستیانو رونالدو پس از نمایش فوق العاده شب گذشته مقابل اتلتیکو و به ثمر رساندن سه گل، تعداد گل هایش برای رئال را به 400 رساند و امروز هدیه ویژه ای هم از رئیس باشگاه دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو امروز در تمرین رئال یک میهمان ویژه داشت. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال، به پاس 400 گل رونالدو به وی پیراهنی با شماره 400 تقدیم کرد.

 

 

1197030

 

 

رونالدو نیز در مصاحبه با شبکه رئال مادرید گفت:« یک قدم دیگر به فینال کاردیف نزدیک تر شدیم و بسیار هم خوشحالیم. شرایط خوبی دارم و خودم را برای مقطع پایانی فصل به خوبی آماده کرده ام.

واضح است که کمی خوش شانسی هم لازم است. در فاز نهایی لالیگا و لیگ قهرمانان، شرایط بسیار خوبی دارم و خوشبختانه اوضاع برای خودم و تیم هم عالی پیش می رود. با فداکاری، ممارست و تلاش فراوان، شرایط به صورت طبیعی به نفع شما خواهند شد. خوشحالم و باید بگویم که من متعلق به همین سیاره هستم.»

 

 

1197029

 

 

400 گل برای رئال:« واقعیت این است که تصور نمی کردم روزی به چنین رکوردی دست یابم. این یک اتفاق ویژه برای من است.

این نتیجه تلاش خودم، تمام تیم، همه کسانی که برای باشگاه زحمت می کشند و نیز حمایت هواداران است. بازی با پیراهن رئال همیشه یک انگیزه مضاعف برای من بوده و خودم را بسیار خوشبخت می بینم. می خواهم تمام توانم را تا روزی که در رئال هستم برای موفقیت تیم در زمین بگذارم، گل بزنم و هواداران را خوشحال کنم.»

 

وضعیت تیم:« شرایط تیم بی نظیر است. شب گذشته سلطه کاملی بر اتلتیکو داشتیم و این نشان می دهد که تیم، چقدر سرحال و شاداب است.

برتری 3 گله بر اتلتیکو ویران کننده است؛ با این حال کار صعود تمام نشده و باید بازی برگشت را کاملا جدی بگیریم. هدف همه ما رسیدن به فینال و کسب یک قهرمانی دیگر است. نزدیک به کاردیف هستیم و امیدوارم رویای ما به حقیقت بپیوندد.»

دیدگاه‌ها