کد خبر : 1413151 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 15:48 | 191.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید از کریستیانو در سرزمین مسی

تعصب به مسی را کنار گذاشته و رونالدو را تحسین کنید!

درخشش شب گذشته رونالدو مقابل اتلتیکو و هت تریک او، بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های دنیا از جمله کشور آرژانتین داشت.

تعصب به مسی را کنار گذاشته و رونالدو را تحسین کنید!

به گزارش "ورزش سه"، واضح است که نباید انتظار داشت رونالدو در کشور آرژانتین محبوبیتی همچون دیگر نقاط دنیا داشته باشد ولی شب گذشته درخشش او حتی آرژانتینی ها را وادار به تحسین کرد.

 

 

1197031

 

 

مارتین لیبرمن، مجری ورزشی معروف شبکه فاکس اسپورت آرژانتین که از نمایش رونالدو مقابل اتلتیکو به وجد آمده بود، در برنامه ویژه لیگ قهرمانان گفت:« از ثروت، خوش تیپی و خوش پوشی رونالدو ناراحت هستید؟ اینکه او در زندگی به هرچه می خواسته رسیده، حسادت می کنید؟ به خاطر مسی چشم دیدن او را ندارید؟

اینها را کنار گذاشته و کلاه به احترام رونالدو از سر بردارید. او یکی از ده بازیکن برتر تاریخ فوتبال است. تعصب به مسی و آرژانتینی بودن را کنار گذاشته و رونالدو را تحسین کنید. او یک نابغه و مرد بازی های بزرگ است نه مثل مسی که در بازی های بزرگ باشگاهی و ملی ناپدید شده و در ال کلاسیکویی گل می زند که سه امتیازش دستاوردی برای بارسا نداشت.

از تماشای بازی رونالدو، بدون تعصبات کورکورانه لذت ببرید. نمی خواهم بگویم رونالدو بهتر از مسی است ولی اطمینان دارم با او در شرایط برابری قرار دارد.

 

من با رونالدو به صورت اختصاصی مصاحبه کرده و با او ناهار هم خورده ام. برخوردش با من بسیار بهتر از برخورد مسی بود. او از خیلی از بازیکنان آرژانتینی، بسیار با ادب تر و فرهیخته تر است. رونالدو 100 میلیون در سال درآمد دارد؟ امیدوارم ثروت او 10 برابر شود که حق اوست و به شایستگی هم به آن دست یافته است. بدون تعلقات ملی او را ستایش کنیم.»

دیدگاه‌ها