کد خبر : 1413180 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 17:05 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی: 8 بازیکن بزرگسال برابر پیکان داریم

سعداوی می گوید از تهدیدهایی که در مورد تیمش می شود، گله مند نیست و معتقد است همه یک روز به فولاد می آیند و یک روز می روند.

سعداوی: 8 بازیکن بزرگسال برابر پیکان داریم

به گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با پیکان گفت :

 

سه اتفاق بد در بازی با صنعت نفت
با یک تیم خیلی خوب بازی داریم که از مهره‌های خوبی برخوردار است. آنها دنبال جایگاه بهتر هستند و ما هم با مشکلاتی که داشتیم توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم.در بازی با نفت آبادان بازیکن ما با تمام وجودشان بازی کردند و جا دارد از هوادارانی که برای حمایت از ما به آبادان آمدند تشکر کنم. متأسفانه یکسری از آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. اتفاقات بد دیگری هم در این بازی رخ داد که اولی محرومیت ساسان انصاری بود. او متأسفانه بی‌دلیل کارت زرد گرفت و همین مسئله باعث شد که عصبانی شود و آن حرکت ناپسند را انجام دهد.اتفاق بد دیگر مصدومیت شدید اهل‌شاخه بازیکن جوان ما بود که دچار پارگی رباط شد و چند ماهی نمی‌تواند بازی کند.

 

هشت بازیکن بزرگسال داریم
برای بازی فردا ما فقط هشت بازیکن بزرگسال داریم و مجبوریم از بازیکنان جوان و آکادمی خود استفاده کنیم. هدفمان این است در بازی فردا با کسب نتیجه خوب فصل را به خوبی تمام کرده و جایگاهمان را بهبود ببخشیم.من آینده خوبی را برای بازیکنان جوان فولاد پیش‌بینی می‌کنم و اعتقاد دارم که آنها تا سالهای سال می‌توانند برای باشگاهشان مؤثر باشند.

 

همه یک روز می آییم و می رویم
ما در ابتدای فصل می‌دانستیم که چه روزهای سختی در انتظارمان است. تیم را در رده دوازدهم تحویل گرفتیم و هدف باشگاه این بود که در فصل جاری جوان‌گرایی شود. در واقع بودجه باشگاه این اجازه را به ما نمی‌داد که بخواهیم به شکل دیگری عمل کنیم. خدا را شکر توانستیم جوانان خیلی خوبی را از تیم بزرگسالان آورده و آنها را برای آینده بهتر آماده کنیم. در کنار این مسائل اشتباهات داوری، تفکرات کادر فنی، محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها همه دست به دست هم داد تا این نتایج رقم بخورد. من از تهدیدهایی که در مورد تیمم می‌شود گله‌مند نیستم اما باید بگویم همه عوامل باشگاه از مدیریت گرفته تا بازیکنان، کمیته فنی و همه یک روز می‌آییم و می‌رویم اما آنچه بسیار مهم است باشگاه فولاد خوزستان است که همه باید برای سربلندی آن تلاش کنیم.


هواداران بی نهایت محبت داشتند
تماشاگران ما امسال بی‌نهایت به ما محبت داشتند. هر چند در برخی بازیها شعارهایی علیه تیم داده شد اما در کل ما از همه آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار باشگاه و هواداران باشد. این تیم در کنار تیم‌های دیگر استان دلخوشی مردم خوزستان است و من امیدوارم مسئولان شرایط را برای موفقیت تیم‌ها فراهم کنند.شما اگر بازی‌های قبل ما را دیده باشید به خوبی متوجه خواهید شد که من در فولاد جوانگرایی کردم یا نه. آمار گویای همه چیز است. همین فردا خواهید دید که چه تعداد از آکادمیک فولاد در ترکیب ما به میدان خواهند رفت. شاید برای اولین بار بود که ما این همه بازیکن جوان به تیم بزرگسالان آوردیم. نیازی هم نیست که بخواهم تک تک آنها را اسم ببرم و آمار خودش گویای حقایق است.

 

قراردادم بعد از بازی بعد تمام می شود
قرارداد من فردا بعد از بازی با پیکان با باشگاه فولاد تمام می‌شود. در حال حاضر تمرکزم روی این بازی است اما بعد از آن هم مسئولان باشگاه این حق را دارند که شرایط را بررسی کرده و تصمیم‌گیری کنند و همینکه خودم راجع به ماندنم فکر خواهم کرد. اما در پایان لازم می‌دانم از همه شما خبرنگاران که زحمات زیادی برای تیم کشیدید تشکر کنم.

دیدگاه‌ها