کد خبر : 1413587 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 13:06 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

نامه خداحافظی باسابقه ترین بازیکن لیگ ایران

ابراهیم صادقی: فوتبال من را به آرزوهایم رساند

ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا سرانجام تصمیم خود برای پایان دوران بازیگری را روز گذشته در بازی سایپا مقابل ماشین سازی به سرانجام رساند.

ابراهیم صادقی: فوتبال من را به آرزوهایم رساند 

به گزارش "ورزش سه"، صادقی در این بازی حساس و نفس گیر که سایپا ممکن بود در آن به دسته پایین تر سقوط کند با تشویق هم تیمی ها از دنیای بازیگری خداحافظی کرد در شرایطی که سایپا هم با گلی در لحظات پایانی سرنوشتی بهتر را برای خود در لیگ برتر رقم زد تا خداحافظی صادقی هم  تبدیل به یک خاطره خوش برای سایپایی ها بشود. 


این بازیکن خوش اخلاق و وفادار به یک تیم باشگاهی ساعتی پس از خداحافظی با انتشار نامه ای ضمن تشکر از مربیان و خانواده سایپا اعلام کرد که اهداف تازه ای در فوتبال دارد. او در این نامه چنین می نویسد: 


بالا و پایین، آغاز و پایان؛ همه این ها طبیعت زندگی است و در فوتبال پیش از هر شغل دیگری این خاصیت مهم طبیعت را درک می کنید بنابراین مقاومت در مقابل تغییرات هرچقدر هم که سفت و سخت باشد در نهایت به پایان خواهد رسید. من ابراهیم صادقی کاپیتان سابق سایپا بعد از حضور 17 ساله در جمع بازیکنان، مربیان، مدیران و البته خانواده سایپا کارم را به عنوان یک بازیکن به پایان می رسانم تابه امید خدا در مسیری تازه قدم بگذارم. 


امروز روی نیمکت به چیزهای زیادی فکر می کردم؛ از روز شگفت انگیز قهرمانی با سایپا در لیگ، روزهای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، همه فصل هایی که با شعف  آغاز شدند و با خوشحالی یا ناامیدی به پایان رسیدند، لحظات گلزنی و شادی های بی حد و حصر و ناکامی هایی که من را تبدیل به همین ابراهیمی کرد که روی نیمکت سایپا در انتظار به ثمر رسیدن گلی بودم برای پایان استرس سقوط.  


من صرف نظر از هر نتیجه ای به عنوان یک بازیکن وفادار و متعصب در ذهن مردم باقی مانده ام و این بزرگترین دستاورد زندگی من است . چیزی که همیشه با من خواهد بود و باعث افتخارم .من با فوتبال به آرزوهایم رسیدم و حالا با پایان دوران بازیگری سعی می کنم در مسیری جدید هم نقشی از خود باقی بگذارم. چقدر خوب که باشگاه سایپا این فضا را برای من فراهم کرد تا من با تلاش و تداوم تا حد زیادی به آرزوهایم در زندگی برسم . اینکه جوان ها مراقب استعداد و جوهره خودشان باشند مهمترین چیزی است که دوست دارم  در این نامه از آن یاد کنم . این که ما از بزرگانی مثل علی دایی یادگرفتیم که تلاش و تعهد به کار چقدر می تواند زندگی همه ما را بسازد و من واقعا خوشحالم که الگوهای درستی را برای خودم انتخاب کردم . 


در پایان باید از خانواده عزیزم، کارمندهای باشگاه سایپا، همه کارگران زحمتکش های گروه خودروسازی سایپا و مربیان خوب و شریف خودم تشکر و قدردانی کنم، همه کسانی که این مسیر را برای من ریل گذاری کردند ؛ همه کسانی که هرگز فراموش شان نمی کنم.


دوستدار شما ابراهیم صادقی

دیدگاه‌ها