کد خبر : 1413642 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 15:00 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آ.اس

تنش بین هواداران رئال و اتلتیکو بالا گرفت

یک بنر در بازی رفت رئال و اتلتیکو در جایگاه جنوبی ورزشگاه برنابئو، خشم هواداران اتلتیکو را موجب شده است.

تنش بین هواداران رئال و اتلتیکو بالا گرفت

به گزارش"ورزش سه"، روی بنر خطاب به هواداران اتلتیکو نوشته شده بود که چه حسی دارید از اینکه دو فینال لیگ قهرمانان را به ما باخته اید.

واکنش ها به این بنر بسیار تند و منفی بود و حتی گفته می شد اتلتیکو قصد شکایت از باشگاه رئال مادرید را دارد.

 

 

1197169

 

 

روز گذشته یکی از هواداران اتلتیکو در پاسخ به این بنر در صفحه اجتماعی خود متنی نوشت که با استقبال زیادی از سوی اتلتیکویی ها روبرو شد.

در این متن آمده است:« از ما پرسیده بودید چه حسی داریم و باید بگویم که حس تاسف؛ البته برای شما.

حالا شما بگویید چه حسی دارید از اینکه در اواخر بازی، صدای فریاد 4 هزار هوادار اتلتیکو با وجود شکست 3-0، بیشتر از صدای 80 هزار هوادار رئال به گوش می رسید؟

چه حسی دارید وقتی بهترین بازیکن تاریختان رونالدو، پس از گلزنی از شما می خواهد به جای سوت زدن تشویقش کنید؟

چه حسی دارید وقتی شعار چگونه می توان دوستت نداشت، تنها پس از به ثمر رسیدن گل در برنابئو سرداده می شود؟ یعنی شما تیمتان را فقط به شرط گلزنی دوست دارید؟

چه حسی دارید وقتی به شما می گویند به خاطر کسب جام های زیاد هوادار تیمتان هستید نه از روی عشق و علاقه واقعی.

من و دیگر هواداران اتلتیکو از عشقمان به تیم محبوبمان احساس غرور می کنیم و افتخار می کنیم مثل شما نیستیم.»

 

 

1197481

 

 

و اما پاسخ یک هوادار رئال به متن فوق:« تیم و هواداران تیمت را بسیار به رخ کشیده ای. من هم تیم، دسته ای از هواداران و بدون شک تعداد جام ها و افتخارات تیمم را که قابل مقایسه با تیم شما نیست را به رخ می کشم.

بالاتر از همه اینها، احترامی که هواداران تیمم به ستاره های مرحوم فوتبال دارند را به رخ می کشم. قبل از اینکه فریادهای هواداران تیمت در برنابئو را به رخ بکشی، به خاطر داشته باش که همین هواداران چگونه زمان تشویق خوانیتوی مرحوم(ستاره سابق رئال که سال 1992 طی یک تصادف از دنیا رفت) در دقیقه 7 بازی، به وی خندیدند.

شاید بگویی که همه هواداران این کار را انجام ندادند و پاسخ من در مورد سوت ها علیه رونالدو هم یکسان است. همه هواداران رئال، رونالدو را هو نمی کنند. با این حال نمی توان سوت زدن علیه یک بازیکن خودی را با خندیدن به ستاره مرحوم تیم مقابل قیاس کرد. اینها همان هوادارانی هستند که تو به آنها افتخار می کنی.

من به تیم، به ستاره های تیمم، به افتخارات تیمم و به اینکه هرگز و هرگز پا پس نمی کشد، افتخار کرده و احساس غرور می کنم. زنده باد رئال و دیگر هیچ.»

 

1197482

دیدگاه‌ها