کد خبر : 1413644 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 15:50 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با موندودپورتیوو

راکیتیچ: به شکست رئال مقابل سویا امیدوارم

راکیتیچ، ستاره کروات بارسا که سابقه بازی برای سویا را هم در کارنامه دارد، ابراز امیدواری کرد تیم سابقش بتواند رئال را مغلوب کرده و مسیر قهرمانی بارسلونا را هموار کند.

راکیتیچ: به شکست رئال مقابل سویا امیدوارم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با امتیاز برابر با رئال و یک بازی بیشتر، در صدر قرار دارد؛ با این حال رئال اگر از 4 بازی باقیمانده 10 امتیاز کسب کند، قهرمانی لالیگا را از آن خود خواهد کرد. یکی از بازی های دشوار پیش روی رئال، بازی با سویا است که یکشنبه آینده در برنابئو برگزار خواهد شد.

 

 

1197486

 

 

راکیتیچ در همین رابطه به موندودپورتیوو گفت:« من کاری به نتایجی که رئال کسب می کند ندارم و برایم مهم این است که خودمان سه بازی باقیمانده را پیروز شویم. اینگونه و در صورت لغزش رئال، شانس قهرمانی پیدا خواهیم کرد.

واضح است که به سویا تعلق خاطر زیادی دارم و اطمینان دارم سویا می تواند رئال را با دردسر مواجه کند؛ چون برای کسب عنوان سومی می جنگد. نگران نیستم و امیدوارم سویا در راه قهرمانی به ما کمک کند؛ هرچند معتقدم رئال توانایی پیروز شدن در هر 4 بازی باقیمانده خود را دارد.»

 

بازی آخر رئال در زمین مالاگا:« من یک سال شاگرد مربی فعلی مالاگا در سویا بودم. میچل یک رئالی است و این را همه می دانند؛ ولی با شناختی که از وی دارم، باید بگویم او هرگز تیمش را برای باخت به زمین نمی فرستد. میچل یک حرفه ای و یک مربی متعهد است.»

 

مسی:« خود مسی می داند هیچ تیمی برای او بارسلونا نمی شود. اینجا همه می خواهیم او قراردادش را تمدید کرده و در بارسا از فوتبال خداحافظی کند.»

دیدگاه‌ها