کد خبر : 1413645 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 16:17 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

توضیحات سیمئونه در مورد مکالمه مرموز با موراتا

در جریان بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین رئال و اتلتیکو، شاهد مکالمه ای چند ثانیه ای بین سیمئونه و موراتا بودیم.

توضیحات سیمئونه در مورد مکالمه مرموز با موراتا

به گزارش "ورزش سه"، تعابیر مختلفی از اینکه سیمئونه چه به موراتا گفته است شده؛ که یکی از آنها این بوده:«به اتلتیکو بیا.»

 

 

1197477

 

 

سرمربی اتلتیکو در نشست خبری بازی با ایبار و در واکنش به این شایعات گفت:« هرگز به موراتا نگفتم به اتلتیکو بیاید. او از کنارم رد می شد و من هم مطلبی به شوخی به وی گفتم. همین.»

 

شرایط اتلتیکو پس از شکست سنگین 3-0 از رئال:« فردا متوجه خواهیم شد. تیم همیشه پس از شکست های تلخ، واکنش مناسبی از خود نشان داده است و واضح است که فردا از تیمم انتظار مشابهی دارم. از هواداران نیز انتظار حمایت دارم؛ حتی بیشتر از همیشه.»

 

ال چولو افزود:« از شروع سال 2017 نمایش های درخشانی در لالیگا و لیگ قهرمانان داشته ایم. فردا نیز مقابل تیمی با انگیزه و دونده بازی داریم که چالش دشواری است ولی بازیکنان من در حال سپری کردن فصل فوق العاده ای هستند. 9 امتیاز کمتر از سویا داشتیم و کسی فکر نمی کرد به رده سوم برسیم. کسی فکر نمی کرد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسیم؛ اما ثابت کردیم که تصورات نسبت به ما اشتباه است.

امسال بیشتر از همیشه زجر کشیده ام؛ به خصوص به خاطر مصدومیت های زیاد؛ با این حال توانسته ایم تا اینجا پیش بیاییم و هنوز چند بازی دیگر باقیمانده، از جمله بازی برگشت با رئال که باید با روحیه و ذهنیتی مثبت به آن نگاه کنیم. اگر من هوادار اتلتیکو باشم، فردا به ویسنته کالدرون می آیم و تمام انرژی مثبت خودم را به بازیکنان منتقل می کنم.»

 

دیدگاه‌ها