کد خبر : 1413689 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 21:01 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: قرار نیست همیشه خوشحال باشیم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد دیدار حساس تیمش برابر ساوتهمپتون صحبت کرد.​​​​​​​

کلوپ: قرار نیست همیشه خوشحال باشیم!


به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، کار دشواری برای غلبه بر ساوتهمپتون دارند.

 

دیدار برابر ساوتهمپتون: "در دیدارهای قبلی خانگی نتایج خوبی نگرفته ایم و شاید این موضوع باعث نگرانی شده باشد اما من اطمینان دارم که ما باید با شجاعت تمام به میدان رفته و پیروز شویم.

 

 

1193360

 

 

باید از جریان بازی لذت برده و با جدیت تمام در امور دفاعی ظاهر شویم و اگر لازم شد با استفاده از فضای خاص ایجاد شده در استادیوم بازی را به نفع خودمان کنیم.

 

دیدارهای مهمی پیش رو داریم که 2 تای آن در خانه برگزار خواهد شد که اولی برابر ساوتهمپتون است و ما باید در بهترین شرایط ممکن به مصاف آنها برویم. اگر برای رتبه های بالای جدول مبارزه می کنید، باید در همه بازی ها پیروز باشید.

 

از نظر من ساوتهمپتون یکی از زیباترین بازی ها را در لیگ برتر ارائه می دهد. من از تماشای بازی آنها لذت می برم و احترام زیادی برای رقیب خود قائل هستم."

 

احتمال کسب سهمیه: "ما باید در هر 4 دیدار بعدی پیروز شویم و در حال حاضر وظیفه ما حساب کردن امتیازات نیست بلکه ما فقط باید به دنبال جمع کردن امتیاز باشیم."

 

رویارویی با انتقادها در صورت عدم کسب سهمیه: "اگرچه روی لیورپول فشار وجود دارد اما این فشار مثبتی است و ما از کیفیت حریفان خود خبر داریم.

 

 

1196754

 

 

من اینگونه فشارها را دوست دارم زیرا در راستای رسیدن به یک هدف بزرگ است اما نباید فراموش کرد که در چنین شرایطی، قرار نیست همیشه احساس خوبی داشته باشیم.

 

معمولا در این شرایط همیشه قبل از بازی ها لحظات سختی را سپری می کنیم اما در نهایت ما برای پیروز شدن بازی خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها