کد خبر : 1413720 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 09:22 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز روند بازسازی ورزشگاه جم برای لیگ هفدهم

با صعود پارس جنوبی به لیگ برتر این تیم جنوبی باید برای میزبانی ایرادهای موجود در ورزشگاه 20 هزار نفری شهر جم را برطرف کند.

آغاز روند بازسازی ورزشگاه جم برای لیگ هفدهم

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی برای میزبانی از رقبای خود در لیگ هفدهم باید ایراداتی که سازمان لیگ برتر از ورزشگاه شهر گرفته بود را برطرف کند از همین رو نماینده های این باشگاه و وزارت نفت بعد از نشستی که با مسئولان سازمان لیگ داشتند برای ترمیم چمن، نصب اسکوربرد و همچنین ساخت رختکن های جدید دست به کار شدند.


نماینده باشگاه پارس جنوبی و همچنین کارشناسان وزارت نفت در گام اول برای ترمیم زمین چمن دست به کار شده و بعد از کسب اطلاعات از پیمانکاران خارجی چند روز پیش به بازدید از چمن ورزشگاه ازادی و صحبت با مهندسین مشغول در این مجموعه پرداختند ضمن این که از رختکن های مجهز بزرگ ترین ورزشگاه ایران نیز الگو گرفتند تا ظرف دو ماه آینده ورزشگاه شهر جم را به مانند آزادی تجهیز کنند.


همچنین با توافقی که میان یکی از شرکت های داخلی صورت گرفت قرار است از چند روز دیگر مراحل نصب اسکوربرد در ورزشگاه جم آغاز شود تا این تیم برای میزبانی از رقبای خود در لیگ هفدهم مشکلی نداشته باشد. مراحل نصب صندلی روی سکوها نیز در فاز دوم تجهیز این ورزشگاه توسط شرکت نفت و پارس جنوبی قرار دارد.

دیدگاه‌ها