کد خبر : 1413808 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 14:50 | 82.2K بازدید | 18 دیدگاه

پرسپولیس با تیم دوم هم بازی نکرد؛

هاشمی: پرسپولیس ناجوانمردانه بازی کرد و باخت

مدافع صبای قم معتقد است پرسپولیس با نفراتی به میدان رفت که حتی در ترکیب دوم این تیم هم نبودند و ناجوانمردانه باختند.

هاشمی: پرسپولیس ناجوانمردانه بازی کرد و باخت

به گزارش "ورزش سه"، میرهانی هاشمی امسال دو گل سالم برابر گسترش فولاد و استقلال خوزستان زد که داور به اشتباه هر دو گل را مردود اعلام کرده تا این مدافع فصل را با ناکامی و سقوط همراه صبا به پایان ببرد؛ هاشمی می‌گوید گلی که به استقلال خوزستان زده کاملا درست بوده و اشتباه داوری عامل سقوط صبا شده است.

 


* اشتباه داور سرنوشت را عوض کرد


مسابقه با استقلال خوزستان خیلی حساس بود؛ بازی را خوب شروع کردیم و گل اول را هم به ثمر رساندیم و آخر نیمه اول هم یک گل کاملا سالم زدیم اما متاسفانه داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد و خطا گرفت؛ اصلا بعد از آن وقتی ما به داور صحبت و اعتراض می‌کردیم گلر حریف توپی که در جریان بود را شروع کرد و گل خوردیم تا مسابقه‌ای که باید 2 بر صفر به رختکن می‌رفتیم یک بر یک شود؛ این تصمیم اشتباه در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت و در شروع نیمه دوم فهمیدیم پرسپولیس گل خورده که ما هم از نظر روحی افت کردیم و با وجود تغییر تاکتیک، متاسفانه گل هم نزدیم و پنالتی را از دست دادیم؛ همه اتفاقات دست به دست هم داد تا نتیجه نگیریم. 

 


* پرسپولیس با تیم دوم هم بازی نکرد


پرسپولیس با تیم دوم هم بازی نکرد چون بازیکنی را می‌توان در تیم دوم دانست که حداقل 5-4 بازی در لیگ جزو نفرات اصلی بوده اما بیشتر بازیکنان پرسپولیس برابر سیاه جامگان برای نخستین بار در ترکیب قرار می‌گرفتند و نفرات اصلی هم در پست غیر تخصصی حضور داشتند یا کمتر در آنجا به میدان رفتند؛ این اتفاقات موجب شد آن نتیجه رقم بخورد وگرنه پرسپولیس با هر شرایطی بازنده نمی‌شد؛ استقلال خوزستان هم مثل پرسپولیس بازی آسیایی دارد اما برابر ما با تمام قوا بازی کرد.

 


* پرسپولیس ناجوانمردانه بازی کرد


اصلا ما نمی‌گوییم پرسپولیس ضعیف بازی کرد ولی اگر این تیم در کورس بود یا مثل بازی با پدیده می‌خواست جام بگیرد، هیچوقت این کارها را نمی‌کرد؛ پرسپولیس ناجوانمردانه بازی کرد و نتیجه را باخت؛ متاسفانه ما امسال همه جوره ضربه خوردیم و این هم آخری بود؛ از نظر مالی، امکانات و ... با مشکل مواجه بودیم و بدتر از آن هیچکس را در فدراسیون و سازمان لیگ نداشتیم.

 


* با این داوری‌ها شانس آوردیم روز آخر سقوط کردیم

 

بازی با گسترش فولاد گل کاملا سالم زدم که داور به اشتباه آفساید گرفت و دپارتمان داوری و کارشناسان گفتند آن گل درست بوده است؛ در بازی آخر هم همین اتفاق افتاد و یک گلی که هیچ اشکالی نداشت را آقای خورشیدی مردود اعلام کرد؛ زمین و زمان دست به دست هم داد تا این اتفاقات بیافتد؛ ما خیلی از داوری ضربه خوردیم و خیلی شانس آوردیم که تا روز آخر سقوط نکردیم.

 

 

 


* 2 تیم بی‌انگیزه به سیاه جامگان خوردند


در نیم فصل اول نتایج بدی گرفتیم ولی در دور برگشت واقعا جزو تیم‌هایی بودیم که بیشترین امتیاز را داشتیم؛ اگر 15 بازی ابتدایی هم همینطور بود الان ششم یا هفتم می‌شدیم اما حواشی و مشکلاتی وجود داشت که چنین نتایجی رقم خورد و بعد هم هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم جبران کنیم؛ سیاه جامگان هم خوش شانس بود که در دو بازی آخر با تیم‌هایی بازی کرد که هیچ انگیزه‌ای نداشتند و حریفان‌شان با تیم دوم، سوم به زمین می‌رفتند.

 


* ترکیب پرسپولیس را دیدم گفتم می‌بازند


ترکیب پرسپولیس 6 ساعت قبل از بازی اعلام شد و وقتی آن را دیدم، فهمیدم چه اتفاقی می‌افتد و به بچه‌ها گفتم پرسپولیس با یکی، دو گل اختلاف بازنده می‌شود؛ بازیکنان پرسپولیس خوب هستند ولی وقتی یک نفر 30 دقیقه هم بازی نکرده، می‌تواند در یک مسابقه حساس کار را در بیاورد؟ بازیکن در شرایط بازی به انسجام می‌رسد اما وقتی یک سال از میادین دور بوده نمی‌تواند موثر باشد؛ همه گفتند هفته‌های آخر جوانمردانه است ولی ببینید چه اتفاقاتی رقم خورد؛ نمی‌دانم آنها جواب مردم را چه می‌دهند؟

 


* انگار استقلال خوزستان قهرمانی می‌خواست


در مجموع پرسپولیس با نفرات اصلی هم تیم جوانی دارد و اینطور نیست اگر آنها بازی می‌کردند، نشود در چهار، پنج روز ریکاوری کنند؛ از طرف دیگر میانگین سنی استقلال خوزستان بالاتر است و نفراتی مثل طیبی و نانگ که برابر ما حضور نداشتند، هفته‌های قبل هم مصدوم بودند و با تمام قوا آمدند؛ واقعا در لحظاتی از بازی فکر می‌کردم استقلال خوزستان برای قهرمانی تلاش می‌کند؛ بازی با نفت هم همینطور شد و خیلی به ما فشار آمد که خدا را شکر به خیر گذشت اما این مسابقه آخر داور همه سرنوشت را تغییر داد.

 


* به جای سیاه جامگان، روحیه ما تضعیف شد

 

ما اگر 2 بر صفر به رختکن می‌رفتیم شرایط خیلی فرق می‌کرد چون وقتی سیاه جامگان می‌فهمید ما 2 بر صفر هستیم و آنها مساوی هستند روحیه‌شان تضعیف می‌شد اما در شروع نیمه دوم کلا سرنوشت عوض شد و به جای مشهدی‌ها، ما فهمیدیم که سیاه جامگان یک بر صفر جلو افتاده است؛ این اتفاقات بد افتاد و رحیه تیم تضعیف شد.

 


* حمله شدید به بیت‌سعید


یک حرفی راجع به شماره 7 استقلال خوزستان(بیت‌سعید) باید بزنم؛ دقیقه 90 اشک بچه‌های تیم ما درآمده بود ولی وقتی توپ جلوی او افتاد، می‌خواست با نگه داشتن توپ بین پاهای خود یا پله زدن، حمید دیوسالار را دریبل کند و حرکت تحقیرآمیز انجام دهد؛ فکر کنم ایشان بالا و پایین فوتبال را نمی‌داند که البته طبیعی هم بود چون تازه دو سال است به لیگ برتر آمده اما مطمئن باشد چند سال دیگر همین اتفاق برای آنها هم می افتد، اشکشان درمی‌آید و کسانی آنها را تحقیر می‌کنند؛ وقتی استقلال خوزستان با جان و دل بازی کرد هیچ حرفی نزدیم چون به دنبال برد بودند اما اینکه مسخره بازی دربیاورند و تحقیر کنند، زشت است.

 

دیدگاه‌ها