کد خبر : 1414023 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 13:27 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر ورزش و تاج به این حواشی ورود کنند؛

دیوسالار: پرسپولیس اصلا به دنبال نتیجه نبود

مدافع صبای قم می‌گوید پرسپولیس فقط برای گذراندن یک بازی به مشهد رفته بوده و گرفتن نتیجه برای این تیم هیچ اهمیتی نداشته است.

دیوسالار: پرسپولیس اصلا به دنبال نتیجه نبود

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا دیوسالار درمورد شکست مقابل استقلال خوزستان گفت: واقعا ما برای برد به زمین رفته بودیم و از جان مایه گذاشتیم اما همه ایران فهمیدند چه اتفاقی افتاد و داور یک تنه صبایی که خیلی‌ها برای آن زحمت کشیده بودند و بازیکنان با همه سختی‌ها آن را دوست داشتند، به لیگ یک فرستاد.


او ادامه داد: از هر نظر نیمه اول بهتر از استقلال خوزستان بودیم و باید با اختلاف 2 گل به رختکن می رفتیم ولی به یک باره همه چیز 180 درجه تغییر کرد و یک اشتباه که قطعا نابخشودنی است، توپ را به دروازه ما بُرد؛ وقتی مساوی به رختکن رفتیم از نظر روحی خیلی بهم ریختیم اما سعی داشتیم برنده شویم ولی همان ابتدای نیمه دوم شنیدیم سیاه جامگان گل زده که دیگر واقعا استرس به ساق پاهای ما رسید و اصلا نمی‌توانستیم کارمان را انجام دهیم.


مدافع چپ صبای قم با انتقاد از پرسپولیس اظهار کرد: همه حرف‌ها درست که ما یک فصل زمان داشتیم و حتی این مسابقه باید برنده می‌شدیم که در لیگ برتر بمانیم ولی شما ببینید، وقتی گل دوم ما گرفته نمی‌شود و می‌فهمیم پرسپولیس بدون انگیزه کار می‌کند و اصلا مهم نیست در مشهد برنده شود یا نه، چه انتظاری از ما می‌رود؟؛ پرسپولیس فقط رفته بود که یک بازی در مشهد انجام دهد و برگردد.


دیوسالار اضافه کرد: می‌گویند استقلال خوزستان تیم دوم را بازی داده ولی همان‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند ببینند آمار بازی کردن بازیکنان استقلال خوزستان و پرسپولیس که در هفته آخر بازی کردند، در این فصل چطور بود؛ همه می‌دانند پرسپولیس رسم جوانمردی را رعایت نکرد و بدترین عملکرد دو سال گذشته را داشت تا سیاه جامگان به برد برسد.


او تصریح کرد: خیلی واضح حق صبا را خوردند و انتظار داریم آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش و آقای تاج به اتفاقات هفته آخر به طور جدی ورود کنند چون مسائل زیادی وجود دارد و همینطور این همه حواشی به وجود نمی‌آید؛ یک سال زحمت یک مجموعه با یک سوت و یک حرکت از یک تیمی که دغدغه بردن ندارد، نابود می‌شود.


مدافع چپ صبا ضمن انتقاد از بیت‌سعید، بازیکن استقلال خوزستان گفت: اواخر بازی وقتی 2 بر یک عقب بودیم این بازیکن می‌خواست کارهای نمایشی انجام دهد که البته توپ او را گرفتم؛ واقعا زشت است وقتی از نظر روحی تیم ما بدترین شرایط را دارد یک بازیکن که بازوبند کاپیتانی را هم می‌گیرد، شرایط را درک نکند.

دیدگاه‌ها