کد خبر : 1414197 | 18 اردیبهشت 1396 ساعت 10:18 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق رئال، چلسی و آرسنال در امارات

لاسانا دیارا به الجزیره امارات پیوست

ستاره سرشناس فرانسوی سابق باشگاه های رئال مادرید، چلسی و آرسنال به جمع ستاره های حاضر در حاشیه خلیج فارس پیوست و پیراهن قهرمان امارات را برتن کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لاسانا دیارا هافبک سرشناس و ملی پوش فرانسوی که سابقه پوشیدن پیراهن باشگاه های بزرگی همچون آرسنال و چلسی در انگلیس و رئال مادرید اسپانیا را دارد با اتمام قرارداد کنونی در المپیک مارسی به پیشنهاد وسوسه کننده قهرمان امارات پاسخ مثبت داد و به الجزیره پیوست تا از سال آینده در حاشیه خلیج فارس به میدان برود.

 

1197956


دیارا در گفتگو با رسانه های فرانسوی این توافق را تایید کرد و گفت:« برای تجربه سفر جدیدم در دنیای فوتبال واقعا هیجان زده هستم چون از حضور در امارات و باشگاهی همچون الجزیره خوشحالم. شاید بسیاری تصور کنند چون فوتبال من در باشگاه های بزرگ به پایان رسیده این تصمیم را گرفتم اما باید بگویم که من دنبال چالشی جدید بودم که پیشنهاد الجزیره به دستم رسید».


رسانه های اماراتی با پوشش قطعی شدن خبر حضور دیارا در الجزیره مدعی شدند این بازیکن با قراردادی در حدود 3.5 میلیون دلار برای یک فصل راهی الجزیره شده تا قهرمان امارات را در فصل آینده این کشور و همچنین لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند و به جمع ستاره های حاضر در عنکبوت های سیاه ابوظبی بپیوندد.

دیدگاه‌ها