کد خبر : 1414603 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 16:05 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی برگشت رئال-اتلتیکو

پاسخ جالب راموس به اعتراضات باشگاه اتلتیکو

سرخیو راموس امروز در نشست خبری بازی حساس فردای رئال و اتلتیکو شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پاسخ جالب راموس به اعتراضات باشگاه اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، پس از بنر تنش زای هواداران رئال علیه اتلتیکو در بازی رفت که در آن دو فینال لیگ قهرمانان 2014 و 2016 به رخ کشیده شده بود، اعتراضات از سوی باشگاه و هواداران اتلتیکو افزایش یافت. در چند روز اخیر نیز توئیت های کنایه دار متعددی از سوی اتلتیکو مادرید منتشر شده است.

 

 

1192615

 

 

فردا بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین رئال و اتلتیکو در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد. رئال که بازی رفت را 3-0 برده، شانس بالایی برای صعود دارد هرچند که هواداران اتلتیکو، همچنان امیدوار به خلق معجزه هستند.

 

راموس در مورد دربی برگشت گفت:« رمز موفقیت ما در بازی فردا اتحاد تیمی و فداکاری است و هر دو فاکتور نیز در تیم ما دیده می شود.

در بازی رفت، هواداران ما جو فوق العاده ای ایجاد کردند و تاثیر زیادی در پیروزی ما داشتند. فردا بدون شک در زمین اتلتیکو نیز هواداران این تیم جو خوبی به نفع تیمشان ایجاد خواهند کرد ولی فکر نمی کنم تفاوت زیادی بین هواداران اتلتیکو و بایرن وجود داشته باشد. ما توانستیم بر جو آلیانس آرنا غلبه کنیم و فردا هم در ویسنته کالدرون چنان خواهیم کرد.

یک چیز را به جرات می گویم که نه تنها برای دفاع به زمین اتلتیکو نخواهیم رفت که هدف ما پیروزی بر این تیم در خانه خودش است.»

 

بنر جنجالی و واکنش تند اتلتیکو:« فکر می کنند همه ما در بورلی هیلز لوس آنجلس بزرگ شده ایم.

اینجا در مادرید همه نوع آدم با تربیت و فرهنگ های متفاوت حضور دارند. از افراد کوچه و بازار گرفته تا انسان های متشخص. نمی توان از همه، انتظارات یکسانی داشت. تنش های اخیر روی ما هیچ تاثیری نگذاشته اند و ضمن احترام به اتلتیکو، فردا به قصد پیروزی پای به میدان می گذاریم.»

 

 

دیدگاه‌ها