کد خبر : 1414627 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 17:22 | 62.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی برابر الوحده؛ یک تیر و دو نشان

بردی که برانکو را در ایران نگه می دارد

پیروزی پرسپولیس برابر الوحده در روز مغلوب شدن الریان در قطر برابر الهلال، علاوه بر صعود تیم به دور بعدی مسابقات آینده برانکو ایوانکوویچ در باشگاه را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

بردی که برانکو را در ایران نگه می دارد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته موفق به شکست الوحده امارات در ورزشگاه آزادی شد تا در روزی که الهلال با ارائه یک بازی محکم و جانانه موفق به شکست الریان قطر شد، سرخپوشان از گروه خود صعود کنند و در انتظار دیدار بعدی خود برای لخویا باشند.


پیروزی برابر الوحده را می توان برای این باشگاه به اصطلاح یک تیر و دو نشان دانست. اول اینکه پیروزی آنها باعث شد پرسپولیس به دور بعدی مسابقات صعود کند؛ چیزی که هواداران این تیم از آنها انتظار داشتند و در صورت حذف شدن این تیم، قهرمانی مقتدرانه آنها در لیگ برتر با توجه به نمایش خوب تیم های دیگر تحت الشعاع قرار می گرفت. مورد دوم به بحث تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ باز می گردد که در روزهای اخیر و به خصوص پس از تثبیت قهرمانی سرخپوشان در مورد آن زیاد صحبت می شد و برخی اخبار گمانه زنی هایی در مورد پایان همکاری این مربی با پرسپولیس مطرح می کردند، اما با پیروزی روز گذشته و صعود این تیم به مرحله حذفی به نظر می رسد این اخبار به پایان خواهد رسید و برانکو ایوانکوویچ سعی خواهد کرد از همین حالا تیم خود را برای دیدار برابر در مرحله حذفی برابر لخویا قهرمان لیگ قطر، که اصلا هم دیدار آسانی به شمار نمی رود، آماده کند.

دیدگاه‌ها