کد خبر : 1414652 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 19:04 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد مدافعین کناری پرسپولیس مقابل الوحده

حسین ماهینی و صادق محرمی روز گذشته برابر الوحده به خوبی از عهده انجام وظایف محوطه بر آمدند تا در نهایت این تیم جواز صعود به دور بعدی مسابقات را کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان در مقابل الوحده دو گل دریافت کردند که یکی از آنها با شوت زیبایی از پشت محوطه جریمه رقم خورد و یکی هم با اشتباه بیرانوند وارد دروازه این تیم شد. البته نمی توان از تعلل دو دفاع کناری پرسپولیس هم روی این گل به سادگی عبور کرد.


گذشته از گل دوم الوحده در مجموع می توان نمره قبولی به کارنامه دو دفاع کناری پرسپولیس دارد؛ جایی که ماهینی و محرمی دو بازیکن سال گذشته ملوان بندرانزلی   هر کدام سه بار تکل زدند و در مجموع 3 بار در نبردهای خود از بازیکنان حریف خطا گرفتند. ماهینی 38 پاس داد و محرمی 41 پاس و هر دو هم دقتی 85 درصدی در پاس هایشان به ثبت رساندند که آنها را در زمره بازیکنان خوب پرسپولیس در ارسال پاس قرار می دهد. 130 بار لمس توپ از سوی این دو بازیکن نشان می دهد که نقش پر رنگی در دیدار روز گذشته داشته اند و به خوبی حملات حریف را خنثی کرده اند.

 

1198346


البته هر چقدر دو مدافع کناری پرسپولیس در دفاع خوب عمل کردند در حملات نمایش خوبی نداشتند و برخلاف دیدارهای گذشته کمتر اجازه نفوذ به آنها داده شده بود، تا با توجه به شرایط ویژه الوحده که به شدت به دنبال پیروزی بود، در حملات آنها غافلیگر نشوند و پی ریزی حملات به وینگرهای چپ و راست، هافبک تهاجمی و مهاجمین گذاشته شده بود.


ماهینی و محرمی در مجموع 15 بار بازپس گیری توپ از مهاجمین حریف داشتند و 17 بار وارد دوئل شدند و تنها 3 بار باختند؛ آمار دو بازیکن به خوبی نشان دهنده کیفیت آنها است؛ ضمن اینکه باید به کیفیت بالاتر صادق محرمی اشاره کرد که البته در پست تخصصی خود به بازی گرفته می شود.

 

1198347

دیدگاه‌ها