کد خبر : 1414768 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 09:29 | 27.3K بازدید | 4 دیدگاه

حمله تند سرمربی التعاون به داور سریلانکایی

گومز: پنالتی التعاون را نگرفتند تا استقلال برنده شود

سرمربی پرتغالی التعاون عربستان داور سریلانکایی را عامل شکست تیمش مقابل استقلال تهران دانست و انتقادات تندی از نحوه قضاوت او انجام داد.

گومز: پنالتی التعاون را نگرفتند تا استقلال برنده شود

به گزارش "ورزش سه"،  التعاون برای این که شانس صعود از گروه را پیدا کند باید به برتری با اختلاف 4 گل می رسید. نتیجه ای تقریبا غیرممکن اما با این حال تلاش خود را انجام داد و فوتبال تهاجمی را مقابل استقلال به نمایش گذاشت اما در نهایت باز هم شکست خورد تا وداع تلخی در اولین تجربه آسیایی خود داشته باشد.


در پایان بازی جوزپه گومز سرمربی پرتغالی و جدید التعاون که تغییرات بسیار زیادی در ترکیب تیم نسبت به بازی رفت انجام داده بود با حمله به داور سری لانکایی و کمک های او مدعی شد قضاوت پراشتباه این داور باعث شد تا التعاون به استقلال ببازد.


سرمربی التعاون گفت: « به خاطر نیاز به پیروزی با بیش از 4 گل برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تحت فشار بسیار زیاد روانی بازی کرد. یکی از دلایل شکست التعاون فرصت‌های زیادی بود که بازیکنان ما از دست دادند و می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. هر چند التعاون گل زد و فرصت‌های زیادی خلق کرد اما عامل اصلی شکست ما داور سریلانکایی بود که پنالتی صحیح التعاون در محوطه جریمه استقلال را اعلام نکرد. تیم استقلال نیز پس از آن روی اشتباه‌های فردی بازیکنان ما به گل رسید در حالی که عدالت بازی برتری التعاون در این بازی مصاف بود».


سرمربی پرتغالی به صحنه ای معترض بود که مهدی رحمتی و مهاجم التعاون در گوشه محوطه جریمه با هم برخورد داشتند تا صحنه ای مشکوک به پنالتی رقم بخورد. در آن صحنه هم کمک داور هم داور سری لانکایی بدون این که اعتقادی به پنالتی داشته باشند دستور به ادامه بازی دادند تا صدای اعتراض گومز و نیمکت نشینان التعاون به این تصمیم بلند شود.

دیدگاه‌ها