کد خبر : 1414782 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 10:28 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

جشن آقای گلی با پشتک و وارو (عکس)

مهدی طارمی اولین هت تریک خود که منتهی به صعود این تیم به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان شد را برابر الوحده امارات ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آقای گل بوشهری فوتبال ایران یک بار دیگر ناجی سرخپوشان شد و توانست در میدانی سخت، با گل‌هایش پرسپولیس را برنده نبرد با حریف کند. طارمی که با ضربه پنالتی چیپ خود به شدت مورد هجمه هواداران تیمش قرار گرفته بود توانست اتفاقات آن بازی را با عملکرد درخشانش به فراموشی بسپارد و فصل موفقیت آمیز این تیم را با صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان گره بزند.


مهدی طارمی که به شدت تحت فشار هواداران و منتقدان قرار داشت، توانست با جشنواره گل خود اکنون به تاریخ گلزنان این تیم گره بخورد و یک روز فوق العاده را در کارنامه‌اش ثبت کرد. روزی که او با موقعیت سازی و گلزنی‌هایش در نهایت در صدر جدول آقای گلی آسیا نیز حاضر شد و در 4 دیدار از 6 دیدار این تیم در لیگ قهرمانان به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.


طارمی اکنون برای تمام مهاجمانی که برای حضور در فهرست خط حمله این تیم نقشه کشیده‌اند، خط و نشان کشید. او اکنون هم بلد است به خوبی از فرصت‌هایش سود ببرد و گل بزند و هم پشتک بعد از گلش را نیز رونمایی کرد. 


طارمی در این فصل توانسته برای پرسپولیس در دو تورنمنت لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در مجموع 24 گل ثبت کند و از این حیث به مهاجمی غیرقابل مهار تبدیل شده است. روند گلزنی‌های او در 10 بازی اخیر 9 گل را به نمایش می‌گذارد که آماری خیره‌کننده و رشک برانگیز به نظر می‌رسد و جای هرگونه انتقادی را از او سلب می‌کند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها