کد خبر : 1414794 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 11:04 | 118.7K بازدید | 7 دیدگاه

مدیر باشگاه الوحده امارات خبر داد:

شکایت اماراتی‌ها علیه پرسپولیس به AFC

مدیر باشگاه الوحده امارات می گوید به دلیل رفتار هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، شکایتی علیه پرسپولیسی نزد AFC مطرح کرده ایم.

شکایت اماراتی‌ها علیه پرسپولیس به AFC

به گزارش "ورزش سه"، عبدالباسط محمد، مدیر باشگاه الوحده در رابطه با دیدار برابر پرسپولیس به صحبت پرداخت. وی در رابطه شرایط بازی در تهران و برابر پرسپولیس گفت: ما به طور رسمی علیه باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کردیم، تماشاگران این تیم در دیدار برابر ما رفتار غیر ورزشی داشتند، آنها در آن بازی سنگ و بطری های آب معدنی به سوی ما و کادر فنی تیم پرت می کردند. باشگاه الوحده قبل و بعد و حین بازی دچار مشکلات زیادی شد و ما داخل ورزشگاه دردسرهای زیادی را از جانب هواداران پرسپولیس کشیدیم چرا که پرتاب اشیا توسط آنها به زمین در طول مسابقه به صورت دائمی بوده است.


او تصریح کرد: تیم ما شرایط عادی برای مسابقه نداشتند، بازیکنان ما مدت زمان زیادی در فرودگاه ابوظبی بودند و در طول سفر به تهران به دلیل مشکلات فنی هواپیما با تاخیر زیادی به تهران رسیدند و تنها 9 ساعت زمان برای استراحت داشتند. در فرودگاه تهران نیز دچار زحمت زیادی شدند و مدت زمان زیادی طول کشید تا بتوانند از فرودگاه بیرون بیایند. 


عبدالباسط ادامه داد: تیم الوحده برای پیروزی در این بازی به میدان رفت و می توانست با نتیجه بهتری از زمین خارج شود به خصوص اینکه بازی به تساوی کشیده شد و پس از آن الوحده می توانست بازی بهتری انجام دهد و حتی به سود خود به پایان برساند. 


او ادامه داد: دفاع ما در این دیدار موفق نشد خود را نشان دهد، آنها می توانستند با ارائه بازی بهتر در رسیدن به پیروزی به تیم کمک کنند اما این اتفاق نیفتاد.


وی در پایان گفت: ما باید از اکنون به فکر فصل آینده باشیم و بتوانیم تیم مان را به خوبی آماده کنیم، ما در دیدار نهایی جام ریاست جمهوری هستیم و باید در آن بازی به نتیجه برسیم تا قهرمانی را از آن خود کنیم، من اعتقاد دارم شرکت در لیگ قهرمانان آسیا باعث افزایش تجربه در تیم ما شد و با اینکه در آن حذف شدیم اما تجربیات خوبی به دست آوردیم.

 

دیدگاه‌ها