کد خبر : 1414814 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 12:28 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

رودکی: جودوی ایران در باکو شانس کسب مدال دارد

مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو گفت: با اینکه تنها با 2 جودوکار در بازی‌های کشورهای اسلامی حاضر هستیم اما با این حال شانس کسب مدال داریم.

رودکی: جودوی ایران در باکو شانس کسب مدال دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدرضا رودکی  در مورد اعزام تیم 2 نفره جودو به بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه در شرایطی که تیم ملی جودو می‌توانست در این دوره از بازی‌ها به مدال‌آوری بپردازد اما تنها اجازه اعزام 2 ورزشکار را دادند با این وجود با ناامیدی به این میدان نگاه نمی‌کنیم و پتانسیل کسب مدال را در همین 2 وزن داریم.

 

وی ادامه داد: سعید ملایی و علیرضا خجسته از جودوکاران خوب کشورمان هستند که به باکو اعزام شدند. این نفرات بلافاصله بعد از این بازگشت از این میدان باید به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شود ولی با این حال تلاش کردیم در این میدان با آمادگی مطلوب حاضر شوند. رقبای آسانی در باکو انتظار نماینده‌های ایران را در جودو نمی‌کشد و نسبت به رشته‌های دیگر کار در این رشته کمی سخت‌تر است.

 

مدیر سازمان تیم‌های ملی اظهار داشت: کشور میزبان تیم قدرتمندی در این رشته دارد و در کنار این تیم تیم‌های مراکش و دیگر کشورهای اسلامی نیز به احتمال زیاد با تک ستاره‌های‌شان به میدان می‌آیند. در این شرایط کار کمی سخت است اما به هر صورت با توجه به اردوهایی که نفرات پشت سر گذاشتند و میزان آمادگی این نفرات به کسب مدال در این بازی‌ها امیدواریم.

 

رودکی گفت: امیدوارم بعد از این رقابت‌ها بتوانیم در پیکارهای قهرمانی آسیا نیز نتایج خوبی به دست بیاوریم. جودوی کشورمان در حال توسعه هر چه بیشتری نسبت به گذشته است و به شخصه با امیدواری بیشتری به آینده نگاه می‌کنم. تمرینات و اعزام های تیم‌های ملی در تمام رده‌ها طبق برنامه در حال برگزاری است و به همین دلیل جا دارد از حمایت‌های رئیس فدراسیون واقعا تشکر کنم.

 

دیدگاه‌ها