کد خبر : 1415946 | 25 اردیبهشت 1396 ساعت 19:03 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید اهوازی ها: به عمان نمی رویم

بازیکنان استقلال خوزستان اعتصاب کردند

بازیکنان استقلال خوزستان به دلیل ادامه مشکلات مالی و عملی نشدن وعده های مسئولان، در تمرین امروز شرکت نکردند و اعلام کردند که دیگر تمرین نخواهند کرد.

 

به گزارش"ورزش سه"، قرار بود عصر امروز تیم استقلال خوزستان زیر نظر سید سیروس پورموسوی تمرین خود را انجام بدهد اما صحنه ای تکراری در این تمرین مشاهده شد.


بازیکنان استقلال خوزستان با لباس شخصی در تمرین حضور یافتند و در اعتراض به مشکلات مالی تمرین نکردند. بهمن روشنایی در گفت و گو با خبرنگار ما این موضوع را تایید کرد.

 

بازیکنان عصبانی استقلال خوزستان اعلام کرده اند به هیچ عنوان در تمرینات حاضر نمی شوند و اگر پول به آنها ندهند به بازی با الهلال در عمان و قطر نخواهند رفت. هنوز هیچ اقدام موثری برای حل مشکلات مالی بازیکنان از سوی گروه ملی و بانک ملی صورت نگرفته است.

 

استقلالی های خوزستان تنها دو بار و آن هم از سوی استاندار و شورای شهر اهواز مورد حمایت قرار گرفتند و تنها بازیکنان بین 20-40 درصد از قراردادشان را دریافت کرده اند و باید دید تا پیش از بازی با الهلال در عمان چه اقدامی از سوی مسئولان بانک ملی، گروه ملی و مسئولان استانی در خوزستان انجام می شود.

 

قرار بود پیش از بازی با الجزیره امارات مبلغی از قراردادهای بازیکنان پرداخت شود اما این امر به دلایل واضحی به بعد از بازی موکول شد. پس از گذشت روزها از این بازی همچنان خبری از پول نشده است تا کاسه صبر بازیکنان لبریز شود و بازیکنان اصلی تیم با لباس شخصی در رختکن حاضر شوند و اعلام کنند با این وضع دیگر تمرین نمی کنند، بازیکنان استقلال خوزستان قید حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا را زده اند و ترجیح می دهند اینگونه به حق و حقوق خود برسند. این در حالی است که الهلال حریف انها در بهترین شرایط مالی و امکانات قرار دارد و به زودی اردوی خود برای دیدار با استقلال خوزستان را برگزار می کند.

 

 

1199484

 

1199485

 

1199486

 

1199487

 

1199488

دیدگاه‌ها