کد خبر : 1415997 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 01:17 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

با توجه به نداشتن بازی تدارکاتی،

رحیمی: ساحلی‌بازان کار بزرگی کردند

رئیس فدراسیون هندبال گفت: بازی تدارکاتی برای تیم هندبال ساحلی فراهم نکردیم و همین مقامی هم که کسب شد کار بسیار بزرگی است.

رحیمی: ساحلی‌بازان کار بزرگی کردند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا رحیمی ، در خصوص کسب عنوان سوم تیم هندبال ساحلی در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه مسابقات جهانی، اظهار داشت: بعد از 9 سال سهمیه مسابقات جهانی هندبال ساحلی برای ایران کسب شد و پیش از این مقام چهارمی جهان را در کارنامه داریم. مسابقات جهانی هندبال ساحلی در سال 2018 برگزار می‌شود و زمان کافی داریم تا بتوانیم  برای حضور موفق آنها برنامه‌ریزی کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ساحلی‌بازان تصریح کرد: تیم هندبال ساحلی کشورمان در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی شکست خورد و حتی می‌توانست فینالیست باشد. این تیم بازی تدارکاتی نداشت و خودشان تمرین کردند در  صورتی که من معتقدم تیمی که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه مسابقات جهانی آماده می‌شود حداقل 3-4 بازی تدارکاتی لازم دارد اما ما هیچ کدام را  فراهم نکردیم. همین مقامی هم که کسب شد کار بسیار بزرگی است.

 

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: اردوی آمادگی و تمرینات برای حضور در مسابقات سئول کاپ تشکیل می‌شود البته و در این فاصله تا مسابقات کره‌جنوبی بازی تدارکاتی برای تیم ملی نداریم. هنوز نمی‌دانم لژیونرها به تیم اضافه می‌شوند یا نه. اگر آنها به تیم اضافه نشوند مسابقات کره حتی جنبه تدارکاتی هم برای ما ندارد چون ما به بازی‌هایی احتیاج داریم که در آن همه بازیکنان حضور داشته باشند. اگر لژیونرها نیایند با همین موجودی خود به مسابقات سئول کاپ اعزام می‌شویم.

 

وی درخصوص عملکرد لژیونرهای هندبال ایران در لیگ اروپا یادآور شد: همه لژیونرهای ایرانی در اروپا عالی بودند و هیچ زمانی بازیکنانی به این خوبی در اختیار نداشتیم و امیدواریم بهترین بهره را از این بازیکنان در مسابقات قهرمانی آسیا ببریم.

 

رحیمی در ادامه به آغاز لیگ برتر مردان در 3 شهریور ماه  اشاره کرد و گفت: تا این لحظه 10 تیم حاضر در فصل گذشته برای حضور در لیگ امسال اعلام آمادگی کرده‌اند. در مورد لیگ بانوان هم هنوز تصمیمی گرفته نشده است و زود است که در مورد آن صحبت کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون هندبال برای حل مشکلات موجود بین بازیکنان و باشگاه‌ها و مطالبات بازیکنان ‌چه برنامه‌ای دارد، عنوان کرد: سعی می‌کنیم دوستانه مشکلات را حل کنیم. هم بازیکنان زحمت می‌کشند و هم تیم‌ها و باشگاه‌ها برای حضور در لیگ با وجود مشکلات تلاش می‌کنند. همه رشته‌های ورزشی مشکلات اقتصادی دارند اما سعی می‌کنیم با کمک فکری و هر کاری که لازم باشد، مشکلات بین بازیکنان و باشگاه‌ها را حل کنیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها