کد خبر : 1416185 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 19:00 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه رئال؛ فروش خامس برای جذب ادن هازارد

فلورنتینو پرز قصد دارد با فروش خامس رودریگز، مقدمات جذب ادن هازارد را فراهم کند.​​​​​​​

برنامه رئال؛ فروش خامس برای جذب ادن هازارد

 

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز بعد از درخشش در جام جهانی 2014 به رئال مادرید ملحق شد اما به نظر می رسد توافقات نهایی بین او و شیاطین سرخ انجام شده و به زودی شاهد انتقال خامس به اولدترافورد خواهیم بود.

 

 

1199653

 

 

خامس طی دوران حضور زیدان روی نیمکت رئال مادرید نتوانست رضایت او را جلب کند و اگرچه در هفته های اخیر نسبت به اوایل فصل بیشتر بازی کرد، اما کهکشانی ها معتقدند با حضور ایسکو و آسنسیو دیگر نیازی به این ستاره 25 ساله کلمبیایی نیست.

 

اما نشریه "دیلی میل" ادعا می کند که فلورنتینو پرز، مدیر باشگاه رئال مادرید هنوز هم انتقال ادن هازارد به مادرید را ممکن می داند و قصد دارد با فروش خامس، بودجه ای حدودا 75 میلیون یورویی را مهیا کرده و برای جذب ستاره مورد علاقه خود و البته زیدان اقدام کند.

 

 

1199654

 

 

زیدان در سالهای اخیر هرگز علاقه خود به هازارد را پنهان نکرده و تمایل او می تواند دلیل محک دیگری برای رقم خوردن گران ترین انتقال تابستان 2017 باشد.

 

علیرغم شایعاتی که در خصوص تمایل قوهای سپید به جذب کیلیان امباپه، ستاره نوظهور موناکو وجود دارد، هازارد انتخاب اول رئال مادرید در تابستان است و آنها قصد دارند شماره 10 چلسی را جایگزین شماره 10 خود کنند.

دیدگاه‌ها