کد خبر : 1416753 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 11:19 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح سرپرست اس.خوزستان درباره لغو سفر به عمان

سرپرست استقلال خوزستان می گوید با توجه به اینکه این تیم باید صبح امروز اهواز را به سوی تهران ترک می کرد بازیکنان این تیم در اقدامی هماهنگ در فرودگاه حاضر نشدند.

توضیح سرپرست اس.خوزستان درباره لغو سفر به عمان

به گزارش "ورزش سه"، بهمن روشنایی در رابطه با اقدام امروز بازیکنان تیم استقلال خوزستان و تحریم سفر به عمان گفت: نمی دانم چه بگویم، همه چیز را آماده کرده بودیم تا امروز به عمان سفر کنیم و آماده دیدار برابر الهلال شویم اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است، پیش از این قرار بود 10:45 دقیقه از اهواز به سوی تهران و ساعت 18:45 از فرودگاه امام خمینی به سوی مسقط حرکت کنیم اما پس از حضور کادرفنی در فرودگاه، دیدیم که هیچ یک از بازیکنان حضور پیدا نکردند تا به همین راحتی این سفر مهم لغو شود و نمی دانیم چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

 

او ادامه داد: پس از دیدار برابر الجزیره که تمرینات را تعطیل کرده بودیم دیگر بازیکنان به تمرینات بازنگشتند و در حالی که می دانستند امروز باید به عمان برویم هیچکدامشان به فرودگاه نیامدند. پس از این اتفاق بنده گزارش های لازم را به مسئولان باشگاه، فدراسیون فوتبال و مدیر ورزش و جوانان استان خوزستان ارائه دادم.

 

سرپرست استقلالی های خوزستان در رابطه با اظهارنظر مدیرعامل این تیم گفت: متاسفانه در حال حاضر اوضاع به گونه ای شده است کسی پاسخگو نیست، پیش از این یک جلسه با مدیرعامل تیم داشتیم اما پس از آن ایشان در جلسه دوم حضور پیدا نکردند و با این حال مطالبات بازیکنان به ایشان اطلاع داده شده بود و باید دید چه اتفاقی در پیش خواهد بود.

دیدگاه‌ها