کد خبر : 1416779 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 12:47 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان و چالش با اعتبار فوتبال ایران در آسیا

رفتار باورنکردنی شاگردان پورموسوی

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در تصمیمی عجیب و باورنکردنی سفر آسیایی به عمان را لغو کردند تا حضور نماینده ایران در دیدار حساس و سرنوشت ساز مقابل الهلال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

رفتار باورنکردنی شاگردان پورموسوی 

به گزارش "ورزش سه"، اهوازی ها در یک حرکت باورنکردنی و دیده نشده در فوتبال ایران در اعتراض به شرایط مالی اقدام به تحریم تمرینات و سپس تحریم سفر به عمان را کردند. این در حالی است که مدیران باشگاه با خرید بلیت برای سفر به تهران و سپس عمان برنامه تیم را به مقصد میزبان بازی پلی آف استقلال خوزستان ـ الهلال مشخص کرده بودند. اما بازیکنان در واکنش به بدقولی‌های مکرر مالی کاری را انجام دادند که حالا پای دیگر نهادهای فوتبال و ورزش ایران را به میان خواهد کشید. 


بدون شک و باتوجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بی سابقه عدم حضور در میدان با تنبیه ویژه مواجه خواهد شد و حتی ممکن است سهمیه فوتبال ایران در آسیا را به خطر بیندازد. البته این اتفاق دیر و زود در فوتبال ایران رخ می داد تا مماشات با تشکیلاتی که بدون پول کافی وارد رقابت های لیگ برتر می شوند در یک جا به پایان برسد. اگر بازیکنان استقلال اهواز مصر به ادامه این کار باشند و اگر کمک مالی مدنظر آنها تا زمان سفر به عمان جور نشود، آن وقت فاجعه ای رقم خورده که کلیت فوتبال ما را نیز به چالش می کشد. 


در حال حاضر فدراسیون فوتبال و البته وزارت ورزش و همین طور مجموعه اداره کل تربیت بدنی استان خوزستان در تدارک برای حل این مشکل هستند اما از طرفی این احتمال نیز وجود دارد که مساله اعتصاب آن هم در این سطح بدل به یک اهرم فشار و عادت در میان فوتبالیست هایی بشود که آنها نیز بابت عدم دریافت مطالباتشان حق دارند. 


استقلال خوزستان با از دست دادن چند جلسه تمرینی در حالی در صورت رفع مشکلات مقابل الهلال قرار خواهد گرفت که شاید یک شکست سخت در انتظار شاگردان پورموسوی باشد. البته در فوتبال انتظار هر چیزی می رود اما این شکل از تیم داری در نهایت به موفقیت ختم نمی شود.

دیدگاه‌ها