کد خبر : 1416989 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 13:38 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

سه ستاره جوانان به دنبال سقوط کاستاریکا

تیم ملی جوانان کشورمان موفق شد بازی خوبی در اولین دیدار خود به نمایش بگذارد، تیمی که ستاره های فراوانی همچون نورافکن، شکاری و جعفری را در خود دارد. ​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن، هافبک دفاعی آبی های پایتخت که با درخشش در دیدارهای فصل قبل موفق شد خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند امروز با بازوبند کاپیتانی پیشاپیش سایر بازیکنان تیم ملی به میدان آمد و در نیمه اول نیز موفق شد بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد، این در حالیست که تیم ملی جوانان ایران ستاره های دیگری نیز در خود دارد، ستاره هایی که در اولین نمایش خود در جام جهانی موفق شدند بازی خوبی به اجرا برسانند.

 

1200261

 

رضا شکاری که تنها لژیونر تاریخ تیم ملی جوانان نام دارد پس از عقد قرارداد با تیم روستوف روسیه با انگیزه فراوانی به میدان آمد و توانست فرصت های خوبی نیز برای تیم ملی به دست بیاورد.

 

1200262

 

رضا جعفری نیز از جمله بازیکنانی است که در لیگ شانزدهم برای سایپا به میدان رفت و اتفاقا بازی موثری نیز برای تیمش به انجام رساند، او پس از درخشش در جام ملت های آسیا هم اکنون به دنبال ادامه بازی های خوب خود در جام جهانی است؛ اتفاقی که در نیمه اول دیدار امروز افتاد.

 

1200264

دیدگاه‌ها