کد خبر : 1417045 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 16:41 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش صریح مدیرعامل استقلال به پرونده چپاروف؛

افتخاری: یک اصفهانی برای جدایی چپاروف زور می‌زند!

مدیرعامل استقلال می گوید که یک اصفهانی برای فسخ قرارداد چپاروف به فدراسیون رفته است.

افتخاری: یک اصفهانی برای جدایی چپاروف زور می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده ی سرور چپاروف برای استقلالی ها در دو نیم فصل نقل و انتقالاتی تبدیل به یک معضل شده است. آبی ها ابتدا در زمستان نتوانستند این بازیکن را جذب کنند و حالا در پایان فصل نیز با مشکلاتی برای بازگرداندن او رو به رو هستند.


روز یکشنبه مدیرعامل سپاهان در اظهار نظری مدعی شد که قرارداد این بازیکن با استقلال فسخ شده است و حالا رضا افتخاری نسبت به این موضوع موضع گیری کرده است. مدیرعامل استقلال در این باره می گوید: یک نامه به فدراسیون فوتبال زده‌ایم که او بازیکن ما است. در یک توافق سه‌جانبه با خود باشگاه سپاهان و چپاروف داریم که بعد از نیم‌فصل بدون قیدوشرط باید به استقلال بازگردد. چپاروف به استقلال بازنگشت و به همین دلیل به فدراسیون نامه نوشتیم و گفتیم که او حق ندارد با باشگاهی قرارداد ببندد چون از ما پول گرفته است. یک نامه هم به خود این بازیکن و وکیلش نوشتیم که سریعاً به باشگاه مراجعه کند و اگر نیامد، دیگر به فیفا شکایت خواهیم کرد. 

 

مدیرعامل آبی ها در ادامه ی صحبت های خود با انتقاد از رفتار اصفهانی ها برای جذب این بازیکن، جملات جالبی را بر زبان آورد: یک نفر در اصفهان پیدا می‌شود و می‌گوید قرارداد تو با استقلال را فسخ کنم، همان فرد به فدراسیون می‌آید و تمام زورش را می‌زند، اما نمی‌تواند چون می‌بیند تمام مدارک ما مستند و غیرقابل تغییر است. حالا که نمی‌توانند این کار را کند شاید چپاروف این‌روزها پیدایش شود.
با این وجود اما تکلیف چپاروف با استقلالی ها مشخص نیست و هنوز نمی توان در این مورد اظهار نظر کرد که این بازیکن فصل آینده فوتبال خود را در کدام تیم ادامه می دهد.

دیدگاه‌ها