کد خبر : 1417707 | 03 خرداد 1396 ساعت 09:14 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

پولادی همچنان وفادار به الشحانیه 

پایان کار زهیوی در قطر؛ مقصد تهران؟

با سقوط الشحانیه به لیگ دسته اول قطر و کاهش قراردادهای مالی جدایی رجیم زهیوی و ایگور استیماچ از این تیم قطری قطعی شده اما مهرداد پولادی باوجود علاقه تیم های ایرانی در این کشور به فعالیت ادامه خواهد داد.

پایان کار زهیوی در قطر؛ مقصد تهران؟

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم الشحانیه قطر در فصل گذشته لیگ ستارگان نتوانست چندان موفق باشد و در نهایت به دسته پایین تر سقوط کرد. نتایج الشحانیه از این جهت برای فوتبالدوستان ایرانی مهم است که در چند سال گذشته این تیم مربیان و بازیکنان نام آشنایی را به خود دیده است. امسال نیز این تیم قطری علاوه بر مهرداد پولادی که چند سالی است در کشور قطر توپ می زند، رحیم زهیوی بازیکن سابق استقلال خوزستان را به خدمت گرفت. همچنین لوکا بوناچیچ و ایگور استیماچ دو مربی کروات که سابقه حضور در فوتبال ایران را دارند، در این تیم به فعالیت پرداختند؛ به طوری که استیماچ آخرین سرمربی این تیم محسوب می شود که البته او نیز جدایی اش قطعی شده است.


سقوط الشحانیه به دسته پایین تر وضعیت دو بازیکن ایرانی و البته ایگور استیماچ را تحت تاثیر قرار داده است. مدیران باشگاه قطری پس از سقوط خود تصمیم گرفتند قراردادهای مالی اعضای تیم را کسر کنند و این مساله شامل ایگور استیماچ نیز شد تا این مربی تصمیم به جدایی بگیرد. 


در عین حال مهرداد پولادی با وجود داشتن پیشنهادهایی از تیم های ایرانی اما همچنان علاقه مند است تا فوتبالش را در کشور قطر ادامه دهد و به احتمال فراوان در الشحانیه می ماند و کارش را دنبال می کند.


رحیم زهیوی اما شرایط نامشخصی دارد. مهاجم ایرانی که گاها به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت می شود، این روزها با پیشنهادهای خوبی از تیم های ایرانی مواجه شده است که استقلال و پرسپولیس از جمله این پیشنهادها هستند. عملکرد خوب زهیوی در دو سال گذشته سبب شده تا بسیاری از مربیان ایرانی برای جذب این بازیکن اقدام کنند. 


بی تردید زهیوی علاقه مند است که بار دیگر به تیم ملی دعوت شود و در سال منتهی به جام جهانی عملکردش را به کی روش نشان دهد. زهیوی خوب می داند که برای بازی کردن در تیم ملی رقبای سرسختی مثل سردار آزمون، کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد دارد و به همین خاطر باید بیشتر در چشم باشد. حضور در استقلال یا پرسپولیس می تواند او را به هدفش نزدیک کند و به نظر می رسد او در آینده ای نزدیک یکی از این دو تیم را برگزیند. هرچند که هنوز چیزی در این خصوص به طور دقیق مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها