کد خبر : 1417822 | 03 خرداد 1396 ساعت 16:16 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوزستان باخت بس که جان نداشت (عکس)

بالاخره مشکلات آبی های خوزستان در حساس ترین دیدار تاریخ این تیم، گریبان آنها را گرفت تا در دیدار برگشت کاری سخت برای صعود داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پور موسوی سرمربی استقلال خوزستان پیش از دیدار برابر برابر الهلال عربستان با ادامه مشکلات مالی این تیم و امتناع بازیکنان از سفر به عمان گفته بود :« بازیکنانم خواسته زیادی ندارند؛ آنها حق و حقوق خود را می‌خواهند. وقتی پولشان را نگرفته‌اند درخواست دریافت یک چک ضمانت کردند؛ این چک هم به بازیکنان پرداخت نشده است. به بازیکنان توصیه می‌کنم این دو بازی را برگزار کنند و کار را به اتمام برسانند. کسانی که مسئولیت باشگاه را داشته‌اند و برای تیم بودجه تعیین کرده‌اند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده‌اند».


شاید همین چند خط پیش از مهم ترین دیدار آبی پوشان خوزستانی در تاریخ این باشگاه، نشان دهنده شرایط بغرنج این تیم پیش از دیدار با الهلال نماینده متمول کشور عربستان باشد که اعتصاب و تهدید بازیکنان حریفشان را سیاه بازی می دانستند.

 

1201135


اما چه بپذیریم و چه از قبول این واقعیت طفره برویم استقلال خوزستان در این فصل علیرغم تمام مشکلات مالی موجود مردانه جنگید و تا مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفته، اما در دیدار برابر الهلال علیرغم اینکه از حریف قدرتمند خود پیش افتاد قادر به حفظ برتری اش نشد.


شاگردان پورموسوی دیدار رفت برابر الهلال را با شکست 2 بر 1 پشت سر گذاشتند و حالا باید در دیدار بعدی که نماینده عربستان در کشوری بی طرف میزبان آنها خواهد بود، این تیم را با نتیجه ای بهتر از پیروزی یک بر صفر شکست دهد تا به دور بعدی راه یابد.


در قدرتمند بودن الهلال و حرفه ای بودن این تیم هیچ شکی وجود ندارد؛ اما چه کسی می تواند قاطعانه از قطعی بودن شکست نماینده ایران در شرایط برابر سخت افزاری مقابل نماینده عربستان سخن بگوید؟

دیدگاه‌ها