کد خبر : 1417853 | 03 خرداد 1396 ساعت 17:40 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرس شدید علیه مهندسی مسلمان

هافبک بازیساز پرسپولیسی ها در دیدار روز گذشته این تیم موفق نشد به مانند همیشه با فراغ بال به کار خود بپردازد، هافبک های قطری با شناخت خود این بازیکن را تحت نظر داشتند و به دنبال خنثی کردن نقشه های وی بودند.

به گزارش "ورزش سه"، حضور 70 دقیقه ای محسن مسلمان برای پرسپولیسی ها در دیدار برابر لخویا کاری از پیش نبرد، این بازیکن طراح و بازیساز هر چه تلاش کرد تا بتواند با مهندسی های خود راهی برای باز کردن دروازه حریف پیدا کند موفق نشد چرا که بازیکنان تیم قطری پیش از این حرکات این بازیکن را تحلیل کرده بودند و در نتیجه در طول بازی نقشه های وی را خنثی می کردند تا در نهایت با حرکات مهندس سرخ پوشان آسیب نبینند.


مسلمان که شدیدا پرس هافبک های دفاعی حریف را پیش روی خود می دید در لیگ شانزدهم یکی از بهترین گلسازهای لیگ برتر بود که بارها با پاس های خود زمینه ساز گلزنی شد، پاس هایی که در دیدار روز گذشته یا به وجود نیامد و اگر هم به وجود آمد خیلی راحت توسط مهاجم تیم از دست رفت. مسلمان در بازی روز گذشته یک بار نیز فرصتی ایده آل برای باز کردن دروازه حریف پیدا کرد اما در گلزنی نیز ناموفق بود.


او در نهایت در دقیقه 70 زمین را به روش خود ترک کرد و پس از دور زدن نیمی از زمین روی نیمکت پرسپولیسی ها قرار گرفت تا از هم اکنون به دنبال طراحی های خود برای بازی برگشت باشد.

 

 

1201160

 

1201161

دیدگاه‌ها