کد خبر : 1418598 | 07 خرداد 1396 ساعت 15:08 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان و جوانگرایی مضاعف؛ 

صادقی ، ابراهیمی و احمدی ژنرال‌های جلالی

با درخشش بازیکنان جوان پیکان در لیگ شانزدهم بسیاری از آنها راه خروجی باشگاه را در پیش گرفته اند و حالا مجید جلالی باید با جوانان دیگری جای ستاره های فصل گذشته خود را پر کند.

صادقی ، ابراهیمی و احمدی ژنرال‌های جلالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان لیگ شانزدهم را با ترکیبی از جوانان و بازیکنان با تجربه آغاز کرد و به تدریج توانست نتایج خوبی را در مسابقات لیگ برتر کسب کند؛ آنها اولین پیروزی خود را در مقابل استقلال خوزستان در هفته هفتم رقابت ها به دست آوردند و پس از آن تا پایان نیم فصل نتایج خوبی کسب کردند و در پایان نیم فصل اول با 25 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند که بهترین نتیجه یک تیم تازه صعود کرده به مسابقات لیگ برتر بود. 


در نیم فصل دوم شاگردان مجید جلالی تا حدودی نسبت به دیدارهای نیم فصل اول افت داشتند و همین باعث شد تا جایگاه چهارمی خود را با ششمی پایان فصل عوض کنند؛ با این حال بسیاری از بازیکنان این تیم که در طول فصل نمایش های خوبی ارائه داده بودند، با پایان لیگ مورد توجه تیم های بزرگتر قرار گرفتند.


با پایان فصل گادوین منشا که 15 بار در ترکیب تیمش گلزنی کرده بود، با پیشنهادهای وسوسه برانگیزی روبرو شد و در نهایت در همان روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات به تیم پرسپولیس منتقل شد. در ادامه سیاوش یزدانی که زوج اصلی امیر حسین صادقی در قلب دفاع بود، با پیشنهادی از سپاهان روبرو شد و به اصفهان کوچ کرد. علاوه بر این ستاره های دیگر پیکان نیز نظیر سیامک نعمتی و مرتضی آقاخان به احتمال فراوان طی روزهای آتی به تیم های دیگر لیگ برتری نقل مکان می کنند و از همین حالا صحبت هایی در مورد پیوستن نعمتی به پرسپولیس به گوش می رسد.


جدا شدن ستاره های جوان پیکان راهی جز جوانگرایی مضاعف در لیگ هفدهم پیش روی مجید جلالی باقی نخواهد گذاشت؛ سرمربی ای که خود را پیشگام میدان دادن به جوانان هم می داند و حالا باید جوانان دیگری را جانشین ستاره های خروجی خود کند و امیدوار به درخشش آنها در لیگ شانزدهم باشد. 


•  صادقی، ابراهیمی و احمدی ژنرال های جلالی


فصل گذشته کاپیتان پیکانی ها رحمان احمدی بود که در اکثر بازی های فصل نیز سنگربان تیم بود و با کمک تجربه و آمادگی مناسب خیال مجید جلالی را از خط دروازه تیمش راحت کرد؛ در خط دفاعی نیز امیرحسین صادقی که سال ها تجربه حضور در استقلال تهران و همینطور حضور در جام جهانی 2014 را در کارنامه داشت، توانست اعتماد مجید جلالی را جلب کند و ابوالفضل ابراهیمی که از صبای قم به جمع شاگردان مجید جلالی اضافه شده بود به خوبی توانست از عهده وظایفی که در خط میانی بر دوش او گذاشته شده بود برآید  و در فصل آینده نیز یکی از بازیکنان مورد اعتماد مجید جلالی خواهد بود که برای شکل دادن به ساختار تیم خود، روی او حساب ویژه ای باز خواهد کرد.


علاوه بر بازیکنان ذکر شده امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی و سجاد آشوری دیگر بازیکنان جوان پیکان بودند که در کنار بازیکنان باتجربه ای مثل علی حمودی اسکلت تیم جلالی را در فصل آینده در کنار خریدهای احتمالی تا پایان پنجره نقل و انتقالات شکل خواهند داد.

دیدگاه‌ها