کد خبر : 1419361 | 10 خرداد 1396 ساعت 17:28 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

چه کسی هیات مدیره سرخابی را انتخاب می‌کند؟

هیات مدیره، آزمونی مهم برای مسعود سلطانی‌فر

معاون وزیر ورزش امروز در مصاحبه‌ای از انتخاب اعضای جدید برای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده است.

هیات مدیره، آزمونی مهم برای مسعود سلطانی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که این دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران سال نسبتا موفقی را پشت سر گذاشته‌اند و اگر شکست استقلال مقابل العین را فاکتور بگیریم، هر دو باشگاه فصل را به خوبی تمام کرده‌اند، بیم انتخاب افراد نابلد برای حضور در هیات مدیره این دو باشگاه و خارج شدن کلاف مدیریت به سمت حاشیه وجود دارد.


دو باشگاه سرخابی از زمان مالکیت وزارت ورزش کمتر هیات مدیره‌های یکدست و موثری را بالای سر خود دیده‌اند و در بسیاری از اوقات ناکامی‌ها به دلیل عملکرد مدیران منصوب سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش بوده است. 


در روزهای گذشته افراد بسیاری برای لابی با محمدرضا داورزنی و نزدیکان وزیر ورزش تلاش کرده‌اند و باید دید در نهایت این تلاش‌ها تا چه حد نتیجه‌بخش خواهد بود و چه کسانی روی صندلی ذی‌قیمت مدیریت سرخابی‌ها خواهند نشست. تا به امروز افراد امتحان پس داده و نه چندان موفق اکثریت این جمع را در ادوار گذشته شکل داده‌اند و وزارت ورزش که کمتر بعد از انتصاب سلطانی‌فر دست به تغییرات اینچنینی زده حالا در معرض یک آزمون بزرگ قرار دارد. 


با انتخاب اعضای هیات مدیره سرخابی نوع نگاه وزیر ورزش به ورزش حرفه‌ای و البته چیزهایی که او در انتخاب‌های خود لحاظ خواهد کرد روشن خواهد شد. صرف‌نظر از اینکه چه کسانی مشغول انتخاب نفرات کلیدی برای هیات مدیره دو باشگاه سرخابی هستند امیدواریم وزارت ورزش از این امتحان سربلند بیرون بیاید چراکه موفقیت استقلال و پرسپولیس بخش مهمی از رزومه کاری سالیانه این وزارتخانه محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها