کد خبر : 1419390 | 10 خرداد 1396 ساعت 19:00 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین موقعیت احمدزاده در 24 ثانیه هدر رفت

فرشاد احمدزاده به عنوان یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس در جدال برابر لخویا در دقیقه 83 فرصت ایده‌آلی برای گلزنی داشت که از دست رفت.

بهترین موقعیت احمدزاده در 24 ثانیه هدر رفت

به گزارش "ورزش سه"، شماره 10 پرتلاش پرسپولیس در دیدار برابر لخویا با دوندگی و حضور همه جانبه خود در نقاط مختلف زمین توانست به عنوان دونده‌ترین بازیکن سرخپوشان دست یابد. احمدزاده اما با انرژی باورنکردنی و البته تکنیک مناسبش در دقیقه 83 می‌توانست گل فوق العاده‌ای به نام خود کند در ثانیه آخر تصمیمش برای ضربه‌ای که زد باعث شد از ثبت این گل تاریخی ناکام بماند.


این حرکت فوق العاده که در 24 ثانیه برای پرسپولیس از خط دفاعی به یک موقعیت ایده آل گلزنی تبدیل شد از حسین ماهینی آغاز شد ( 82:14)


در ادامه پاس ماهینی به طارمی با دخالت چیکو فلورس همراه شد و بلاک توپ توسط این بازیکن بار دیگر توپ را در اختیار فرشاد احمدزاده قرار داد و شماره 10 پرسپولیس ابتدا با عبور از لوییز جونیور، توپ را به نزدیک ترین بازیکن به خود که علی علیپور بود قرار داد. ( 82:18)


علیپور بعد از دریافت این پاس از احمدزاده آن را بلند برای مهدی طارمی که در سمت راست دفاعی لخویا قرار داشت ارسال کرد و با سرعت بالا به پشت محوطه جریمه حریف یورش برد. در این لحظه بار دیگر توپ را از طارمی گرفت و آن را به احمدزاده داد و شماره 10 سرخپوشان آن را بار دیگر در اختیار طارمی داد. (82:30)


طارمی به دنبال ارسال پاس کوتاه برای علی‌پور در پشت محوطه جریمه بود که آن را در شرایط نامتعادل در اختیار شماره 70 پرسپولیس قرار داد و چرخش علی‌پور با توپ ربایی احمدزاده و هجوم او با هجده قدم همراه شد که در نهایت اما ضربه او دقت لازم برای ثبت گل را نداشت و این فرصت از سرخپوشان بعد از طراحی حمله 24 ثانیه‌ای از دست رفت.

 

1202578

دیدگاه‌ها