کد خبر : 1419477 | 11 خرداد 1396 ساعت 13:57 | 100.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم به العین بخوریم و جواب بی احترامی شان را بدهیم 

میناوند: اسم‌تان را افشا می‌کنم!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردان برانکو، ابراز امیدواری کرد این تیم در مرحله بعد با قرعه العین برخورد کرده و پاسخ بی احترامی آنها بعد از پیروزی مقابل استقلال را بدهد.

میناوند: اسم‌تان را افشا می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند که در طول دو فصل اخیر یکی از حامیان اصلی پرسپولیس بوده و بارها در گفتگوهایش به تمجید از عملکرد مدیریتی و فنی این تیم پرداخته، در شرایط حساس فعلی بار دیگر حمایت خود را اعلام کرد.


وی در خصوص بازی برابر لخویا و صعود سرخپوشان گفت: بازی هوشمندانه‌ای از پرسپولیس شاهد بودیم و کلاً به دلیل اینکه اعتقاد دارم آدم ترسو به موفقیتی نمی‌رسد و لایق مرگ است و با توجه به شناختی که از برانکو و پرسپولیس داشتم خیالم از بازی راحت بود. البته لخویا تیم خوبی نشان داده بود و در چند مورد هم شانس با پرسپولیس بود که دروازه‌اش باز نشد ولی ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که از دست دادیم. در کل عقیده دارم حق به حقدار رسید و اگر این تیم صعود نمی‌کرد واقعاً جای ناراحتی داشت.


میناوند با تمجید از درخشش ربیع خواه در غیاب کامیابی نیا گفت: پرسپولیس در این دیدار کامیابی‌نیا را در اختیار نداشت ولی ربیع‌خواه واقعاً در هر دو بازی به خوبی جای خالی او را پر کرد و در مرکز میدان هر کاری لازم بود انجام داد. در کل برانکو تنها 13-14 بازیکن آماده در اختیار داشت و توانست با وجود این محدودیت‌ها تیم را آماده کند و خوشحالم از اینکه صعود کردیم. تیمی که شایستگی این را دارد که تا فینال بالا برود نباید در این مرحله اسیر اتفاقات می‌شد و کنار می‌رفت.


وی با اشاره به حذف دیگر نماینده‌های ایران گفت: دوست داشتم تیم‌های دیگر هم صعود کنند ولی این موضوع قدرت پرسپولیس را در ایران و آسیا یک بار دیگر ثابت کرد و الان هم که این تیم نماینده ایران در آسیا محسوب می‌شود باید بیشترین حمایت از آن صورت بگیرد تا بتوانیم به فینال برسیم.


با توجه به حضور الاهلی و الهلال عربستان و همچنین العین امارات بهترین قرعه در این مرحله از سوی میناوند یک جدال انتقامی عنوان شد و او در این زمینه گفت: من واقعاً امیدوارم به العین بخوریم تا خیلی مسائل را بتوانیم پاسخ دهیم. مخصوصاً بی‌ادبی دو بازیکن این تیم در رختکن را که واقعاً نیازمند یک پاسخ کوبنده است.


میناوند در میان صحبت‌هایش البته کری برای رقیب سنتی را از یاد نبرد و در این باره با اشاره به دریافت 6 گل از سوی استقلالی‌ها برابر العین و یادآوری خاطره شش گله شدن این تیم برابر پرسپولیس گفت: این نتیجه باعث زیر سوال رفتن نتیجه آن دربی معروف نیست و خوبی‌اش این است که دیگر هروقت صحبت از شش‌تایی‌ها می‌شود می‌پرسند جدید یا قدیم. البته جدا از این مسائل واقعاً از این نتیجه ناراحت شدم. من همراه رضا عنایتی بازی را می‌دیدم و بعد از گل چهارم العین واقعاً حالم بد شد و دوست نداشتم چنین نتیجه‌ای رخ دهد.


میناوند با اشاره به کری عجیب منصوریان که پیش از این بازی از پرسپولیس به عنوان تیم دوم پایتخت نام برده بود، گفت: این موضوع از قبل اثبات شده بود و آمار و نتایج به خوبی گواه است و نیازی به نتایج اخیر نبود. واقعاً از منصوریان انتظار نداشتم در نشست خبری یک بازی بین‌المللی آن حرف را بزند و نشان از ناپختگی‌اش داشت. من اگر حرفی می‌زنم سمتی در پرسپولیس ندارم و به عنوان یک هوادار حرف می‌زنم ولی منصوریان سرمربی استقلال است. امیدوارم از این اشتباه خود درس گرفته باشد و دیگر تکرار نکند.


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حواشی اخیر حول ماجرای مدیریت این باشگاه گفت: من همیشه از حامیان مدیریت طاهری بودم و هستم و یکی از دلایلی که به دولت روحانی رای دادم آرامشی بود که پس از سال‌ها بر پرسپولیس حکم‌فرما شده است و نقش عمده این آرامش هم مرهون مدیریت طاهری است که عملکرد خودش هم گواه این موضوع است. متاسفانه عده‌ای از بیرون باشگاه در حال ضربه زدن هستند و طاهری را آزار می‌دهند. مشخص است که طاهری تحت فشار است تا تصمیمات این افراد را اجرا کند و زیر بار نمی‌رود. آنها به دنبال شهرت هستند و می‌خواهند با تضعیف پرسپولیس خودشان را روی کار بیاورند و موفقیت این باشگاه را به نام خودشان ثبت کنند.


میناوند در پایان با تهدید افرادی که به دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند گفت: در حال حاضر نمی‌خواهم اسمی از این افراد بیاورم ولی اگر این رفتارها ادامه پیدا کند شک نکنید من به عنوان یک هوادار سکوت نمی‌کنم و نامشان را رسانه‌ای خواهم کرد. با تمام ارادتی که به سلطانی‌فر دارم انتظار دارم در این مورد ورود کند و با حمایت از طاهری دست این افراد را از باشگاه کوتاه کند. مطمئناً با ادامه این روند پرسپولیس ضربه خواهد خورد.

دیدگاه‌ها