کد خبر : 1419875 | 13 خرداد 1396 ساعت 22:59 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

غفور: باید از بازی با تیم‌های بزرگ درس بگیریم

قطرپاسور تیم ملی والیبال ایران پس از شکست برابر قهرمان المپیک اظهار داشت: باید از بازی‌ این تیم‌های بزرگ که باتجربه تر از ما عمل می‌کنند درس بگیریم.​​​​​​​

غفور: باید از بازی با تیم‌های بزرگ درس بگیریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر غفور قطرپاسور تیم ملی والیبال ایران پس از مغلوب شدن در برابر تیم برزیل گفت: بازی خوبی را در برابر قهرمان ریو به نمایش گذاشتیم٬ شاید در پایان نتیجه را واگذار کردیم اما شرایط و نوع عملکردمان نسبت به روز نخست بهتر شده است.

 

وی تصریح کرد: اگر با تجربه تر بودیم به طور حتم نتیجه بهتری را به دست می آوردیم و در ست‌هایی که از حریف پیش بودیم می توانستیم آن‌ها را حفظ کنیم.

 

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: باید از بازی‌ این تیم‌های بزرگ که باتجربه تر از ما عمل می‌کنند درس بگیریم.

 

غفور افزود: امیدوارم پیشرفتمان ادامه پیدا کند تا در بازی‌های آینده به سطح خیلی بالا برسیم ما در مجموع امروز بهتر از بازی برابر ایتالیا (نایب قهرمان المپیک) ظاهر شدیم باید به رشدمان ادامه دهیم.

 

وی یادآورشد: فردا در آخرین روز مسابقات هفته نخست لیگ جهانی باید برابر لهستان به میدان برومی آن‌ها تیمی پرمهره هستند به بازی خوب و فنی در مقابل این تیم مدعی امید داریم.

دیدگاه‌ها