کد خبر : 1419996 | 14 خرداد 1396 ساعت 17:00 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانان ایرانی در ترکیب تیم کی‌روش

اولین دیدار ملی بعد از پایان فصل برای شاگردان کی روش با جدال برابر مونته نگرو رقم خواهد خورد.

قهرمانان ایرانی در ترکیب تیم کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش امشب در حالی به مصاف حریف اروپایی خود خواهند رفت که هفته آینده باید در استادیوم آزادی به دنبال کسب امتیاز صعود به جام جهانی روسیه باشند.


نکته جالب توجه در ترکیب تیم ملی موفقیت بیشتر شاگردان کارلوس کی روش در فصلی که گذشت است. جایی که علیرضا بیرانوند توانسته قهرمانی فصل فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد. مرتضی پورعلی گنجی نیز به عنوان قهرمانی جام حذفی قطر دست یافته است. کریم انصاریفرد نیز دیگر بازیکنی است که توانسته به عنوان قهرمانی فصل به همراه تیم خود دست یابد و به همراه المپیاکوس قهرمان لیگ یونان شده است. 


در این بین لیگ آلمان برابر اشکان دژآگه نیز پایان خوشی داشت و او به همراه وولفسبورگ  توانست جواز بقا در لیگ این کشور را کسب کند و برانشوآیگ را از پیش رو بردارند. این اتفاق برابر مهدی ترابی و سایپا نیز رقم خورد و روزهای پایانی مصدومیت این هافبک تکنیکی و جوان با بقای نارنجی‌پوشان همراه شد. سردار آزمون نیز در هفته‌های پایانی توانست بعد از مدت‌ها ناکامی در گلزنی موفق عمل کند و در نهایت بازیکنان تیم ملی روزهای خوبی را در فصلی که گذشت پشت سر گذاشتند تا با روحیه فوق العاده در ترکیب تیم ملی قرار گیرند.

دیدگاه‌ها