کد خبر : 1420016 | 14 خرداد 1396 ساعت 18:34 | 64.5K بازدید | 0 دیدگاه

با نیمکت نشینی جهانبخش و محمدی و مصدومیت وریا

چپ و راست‌های تیم ملی تعویض شدند

کارلوس کی روش در دیدار تدارکاتی برابر مونته نگرو بازیکنان کناری خود را در دیدارهای قبلی از ابتدا به میدان نفرستاد.

چپ و راست‌های تیم ملی تعویض شدند 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در حالی در بازی امشب برابر مونته نگرو به میدان می رود که سه بازیکن ثابت خود را در دوبازی گذشته از ابتدا به میدان نمی فرستد. 


میلاد محمدی که از پی درخشش در ترک گروژنی خود را به ترکیب اصلی کی روش رساند جناح چپ دفاعی را قبضه کرد و در بازی های اخیر تیم ملی به عنوان بازیکن اصلی به میدان می رفت. او در بازی تدارکاتی امشب روی نیمکت حضور دارد تا سعید آقایی اولین تجربه ملی خود را به ثبت برساند. 


وریا غفوری نیز پس از مدت ها در روزهای آغازین سال جدید توانست رضاییان را نیمکت نشین کند و خود به عنوان مدافع راست تیم ملی به میدان بیاید، او دیدار برابر قطر را به طور کامل و بازی مقابل چین را ٧٩ دقیقه در میدان حضور داشت، وریا که اخیرا دچار مصدومیت شده بود حضور خود در اردوی جدید تیم ملی را منوط به آزمایش های پزشکی میبیند و این اتفاق باعث شد تا رامین رضاییان پس دو بازی باز هم به ترکیب اصلی برسد. 


علیرضا جهانبخش، بال راست تیم ملی در دو بازی اخیر برابر قطر و چین بود، او که در بازی با قطر ٧٦ دقیقه و در بازی مقابل چین ٨٨ دقیقه در میدان حضور داشت پس از کسب بهبودی حاصل از مصدومیت خود، باز هم به تیم ملی رسید اما بازی تدارکاتی برابر مونته نگرو را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها