کد خبر : 1420295 | 16 خرداد 1396 ساعت 13:54 | 35.7K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم کشوری انتخاب شود که هوادار بیشتری داشته باشیم؛

شاهرودی: باید در بازی رفت کار را تمام کنیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید که با اضافه شدن نفرات جدید پرسپولیس با قدرت بیشتری به مصاف نماینده عربستان می رود.

شاهرودی: باید در بازی رفت کار را تمام کنیم

رضا شاهرودی بازیکن سابق پرسپولیس در مورد قرعه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و مساف با الاهلی عربستان به "ورزش سه" گفت: به نظرم با قرعه خوبی مواجه شدیم. پرسپولیس در این بازی می تواند از نفرات جدید خود استفاده کند و امیدوارم با رایزنی هایی که انجام می شود در کشوری میزبان الاهلی باشیم که ایرانی های بیشتری به ورزشگاه بیایند.


شاهرودی در مورد گزینه هایی مثل استرالیا، کشورهای آسیای میانه و .. که در همین چند ساعت در مورد میزبانی پرسپولیس نام آنها مطرح می شود، ادامه داد: استرالیا اختلاف ساعت زیاد و مسافت طولانی با ایران دارد. بهترین انتخاب می تواند برای ما کشورهایی مثل تاجیکستان، ازبکستان  باشد. به هر حال هر جا هم که ما میزبان باشیم باید بر اساس هدف که قرار گرفتن در میان 4 تیم برتر آسیا است به میدان برویم. نتایج تیم هم نشان داده که بیرون از خانه می توانیم خوب نتیجه بگیریم. با بازیکنانی که به تیم اضافه می شوند و داشتن یک نیمکت قوی پرسپولیس فصل جدید را هم در لیگ و هم درآسیا با قدرت آغاز می کند.


بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در مورد رویارویی با الاهلی می گوید: به نظرم الاهلی قوی تر از الریان و لخویا که با آنها بازی کرده ایم نیست. البته تیم الاهلی هم بازیکنان جدیدی به تیمش اضافه خواهد کرد. تا زمان بازی هم بازی های تدارکاتی خواهند داشت و برانکو ایوانکوویچ می تواند با آنالیز بازی های آنها با آمادگی بیشتری به مصاف الاهلی برود.


شاهرودی در پایان بیان کرد: من به این تیم خیلی امیدوار هستم؛ در اینگونه بازی ها که نمی توانیم در ایران بازی کنیم در هر دو بازی میزبان هستیم؛ بازی رفت باید کار را تمام کنیم و از فرصت هایی که به وجود می آوریم به نحو احسن استفاده کنیم. طبق برنامه قرار است تمرینات از 30 خرداد ماه شروع شود و قطعا در این مدت تیم با بدنسازی خوبی راهی میدان خواهد شد.

دیدگاه‌ها