کد خبر : 1421108 | 20 خرداد 1396 ساعت 19:06 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

همام می ماند؛ عطایا شاید برود

علی همام و ربیع عطایا دو بازیکن لبنانی تیم ذوب آهن هستند که در پایان فصل ممکن است با سرنوشت متفاوتی روبرو شوند.

همام می ماند؛ عطایا شاید برود

به گزارش "ورزش سه"، علی همام مدافع راست ذوبی ها در لیگ شانزدهم سومین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر گذاشت؛ همام در سه فصل گذشته همواره یکی از بازیکنان فیکس ذوب آهن بوده و به ترتیب در 25، 24 و 23 بازی طی سه فصل گذشته برای این تیم راهی میدان شده و در مجموع 3 گل نیز به ثمر رسانده که دو گل آن در لیگ شانزدهم به ثمر رسید.


علاوه بر همام در پنجره زمستانی نیم فصل دوم ربیع عطایا برای افزایش قدرت هجومی سبزپوشان اصفهان در پست هافبک هجومی به این تیم اضافه شد ولی نتوانست مانند هموطن خود یعنی علی همام موفق باشد؛ البته این بازیکن تکنیکی هر وقت که به زمین وارد می شد در همان زمان کوتاه تاثیرگذار نشان می داد ولی زیاد مورد توجه حسینی سرمربی فصل گذشته ذوب آهن قرار نداشت. عطایا طی نیم فصل تنها 9 بار توسط حسینی راهی میدان شد و از این تعداد تنها 2 بار به عنوان بازیکن اصلی راهی میدان شده بود.


به نظر می رسد با عملکردی که این دو بازیکن طی فصل اخیر ارائه داده اند باز هم شاهد ادامه حضور علی همام در پست دفاع راست سبزپوشان باشیم؛ از طرفی ربیع عطایا با توجه به حضور ناموفق در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم ممکن است در فهرست خروجی باشگاه قرار گیرد.


البته در این خصوص هنوز نمی توان با اطمینان کامل صحبت کرد؛ امروز سرانجام قلعه نویی به عنوان سرمربی ذوب آهن انتخاب شد و باید ببینیم نظر این مربی در خصوص ادامه یا قطع همکاری با این دو بازیکن لبنانی ذوب آهن چیست.

دیدگاه‌ها