کد خبر : 1421673 | 23 خرداد 1396 ساعت 00:17 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: صعود به دور دوم جام حهانی هدف ماست

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید که تیم ملی در جام جهانی می خواهد از گروه خود صعود کند.

جهانبخش: صعود به دور دوم جام حهانی هدف ماست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی تیم ملی برابر ازبکستان گفت: خیلی تشکر می کنم از همه افرادی که از ما حمایت کردند. همه این نتایج به دلیل حمایت های مردم بود. امیدوارم در دو بازی آخر نیز برنده باشیم تا شرمنده مردم نشویم. از همه هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند و ما را حمایت کردند، نیز تشکر می کنم.


او در ادامه درباره دلایل صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: انسجام تیمی و یک دل بودن دلیل اصلی این موضوع بود. کی روش در ابتدا به ما گفت که باید یک تیم باشیم و بازی به بازی پیش برویم تا به جام جهانی صعود کنیم. یکدلی و هماهنگی بازیکنان، باعث شد تا صعود ما به جام جهانی راحت تر انجام شود.


جهانبخش درباره حضور تیم ملی در جام جهانی، عنوان کرد: ما تیم جوانی داریم و سال بعد یک سال با تجربه تر می شویم. بازیکنان با تجربه باید تجربه خود را به دیگران منتقل کنند. خدا را شکر می کنم که توانستیم صعود آسانی داشته باشیم و در جام جهانی با این انگیزه حاضر می شویم که از گروه خود صعود کنیم.


وی در پایان گفت: از تیم ملی در مسیر صعود حمایت شد و امیدوارم در ادامه و حالا که صعود ما قطعی شده، اردوها و بازی های بهتری را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها