کد خبر : 1421681 | 23 خرداد 1396 ساعت 00:26 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی همیشه باید موفق باشد؛

تاج: امسال سال رکورد بود

مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال می گوید که با کی روش صحبت هایی برای رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی داشته است و تمام برنامه های فدراسیون بر این موضوع معطوف خواهد شد.

تاج: امسال سال رکورد بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال پس از صعود تیم ملی به جام جهانی با خبرنگاران در این مورد گفتگو کرد.


حضور ما برای این است که تیم همیشه موفق باشد


حضور ما، رئیس جمهور و آقای سلطانی فر که انصافا خیلی به ما در رسیدن به این موفقیت کمک کردند تاثیرگذار شد. این حضور و حمایت همیشگی نشانگر این است که تیم‌ملی‌ همیشه موفق باشد.


امسال همه اش رکورد بود


امسال همه اش رکورد بود و در کل فدراسیون نتیجه گیری اش در این یک سال خیلی خوب بود، ما در فوتسال سوم جهان شدیم، در فوتبال ساحلی سوم رنکینگ جهان شدیم و امروز هم نتیجه تلاشمان با صعود به جام‌جهانی به بار نشست. 


تلاش کردم همه روسای فدراسیون باشند


بنده تلاش کردم که اکثر رئیس فدراسیون ها را در این بازی دعوت کنم البته آقای صفایی فراهانی حضور نداشتند و آقای نوآموز بودند که ایشان به دلیل سفرشان به آمریکا نتوانستند به ورزشگاه بیایند، آقای صحاب هم مثل اینکه نروژ تشریف داشتند و نتوانستند باشند. 


از رسانه ها تشکر می کنم


از رسانه ها تشکر می‌ کنم که آمدید و این موضوع را پوشش دادید؛ همین که همه خوشحال هستند خوب است. 


کی روش دنبال صعود به مرحله حذفی جام جهانی است


آقای کی‌روش دنبال یک طراحی هستند که ما بتوانیم از این مراحل بگذریم و نتایج خوبی در جام‌جهانی داشته باشیم. ایشان برنامه ای به من ارائه کردند که باید ببینم چطور خواهد شد. 


باید انتظار مردم را برآورده کنیم


همه تلاش من و آقای کی‌روش این است که بتوانیم از مرحله اول رقابت های جام‌جهانی صعود کنیم. می‌ خواهیم این اتفاق بیفتد. اگر قرار باشد ما به مانند سری های گذشته به این رقابت ها برویم و دست خالی برگردیم خیلی خوب نیست. اگرچه صعود این بار خیلی باشکوه بود اما انتظار مردم خوب ایران را باید برآورده کنیم. این مردم مستحق همه بهترین ها هستند و امیدواریم از مراحل دیگر نیز صعود کنیم.

دیدگاه‌ها