کد خبر : 1421684 | 23 خرداد 1396 ساعت 00:30 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فرد: با المپیاکوس در لیگ قهرمانان حاضر هستم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا با المپیاکوس حاضر خواهد بود.

انصاری‌فرد:  با المپیاکوس در لیگ قهرمانان حاضر هستم

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی، گفت: خدا را شاکریم بابت این موضوع، یک اتفاق بزرگی است که افتاد برای دومین بار متوالی به جام‌جهانی صعود کردیم و مبارک ملت ایران باشد. همین که دل مردم شریف ایران شاد می‌ شود برای ما بزرگترین نعمت است و به اصطلاح جشن صعود برایمان اینطور خیلی شیرین تر است.


او ادامه داد: با گفتن نمی‌ شود خودمان را در مرحله بعدی رقابت های جام‌جهانی ببینیم. اول از همه باید امکانات فراهم شود و در مرحله بعد بازی های دوستانه، اردوهای مختلف تمام این ها به صعود به ما در مرحله بعدی جام‌جهانی تاثیرگذار خواهد بود. شما اگر نگاه کنید و ببینید که اردوها در این چند بازی نظم گرفت متوجه خواهید شد که علت نتیجه گیری و صعود ما به جام‌جهانی هم همین امر بود. 


انصاری فرد در ادامه عنوان کرد: البته یکسری نواقص هست که امیدواریم آنها برطرف شود و در جام‌جهانی هم بتوانیم مثل آسیا که صعود کردیم در آن مقطع هم موفق باشیم.


انصاری فرد در ادامه درباره ی حضور در یونان، گفت: با المپیاکوس دو سال دیگر قرارداد دارم و فعلا در خدمت باشگاه هستم. چمپیونزلیگ هم هستیم که باید ببینم انشاالله در آن رقابت ها تیمم چه نتیجه ای خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها