کد خبر : 1421903 | 23 خرداد 1396 ساعت 23:30 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو احساس می‌کند در موردش بی عدالتی شده

آنتونیو لوبو ژاویر، یکی از وکلای کریس رونالدو، به اتهام فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی به این بازیکن که مربوط به سال های 2011 تا 2014 است، پاسخ داد.​​​​​​​

رونالدو احساس می‌کند در موردش بی عدالتی شده

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره پرتغالی رئال به این متهم شده است که سال 2010 با ایجاد شرکت های صوری در کشورهایی که به بهشت مالیاتی معروف هستند، آگاهانه سعی در مخفی کردن درآمد حاصل از حق پخش تصویری خود داشته و این کار را بین سال های 2011 تا 2014 تداوم داده است؛ به همین دلیل، دادستانی مادرید امروز اعلام کرد که از رونالدو به دلیل 4 فقره تخلف مالیاتی شکایت کرده است. اما ژاویر این اتهامات را ناعادلانه می داند.

 

 

1197158

 

 

او به خبرنگاران گفت:" این اتفاق بسیار غافلگیر کننده بود و رونالدو احساس می کند که علیه اش بی عدالتی شده است. هیچ پنهان کاری ای در مورد درآمد وجود نداشت. ما اظهارنامه مالیاتی را ارائه دادیم اما به نظر می رسد این اظهارنامه مورد توجه مقامات اسپانیایی قرار نگرفته است اما در هیچ کتاب قانونی نوشته نشده که رونالدو  قوانین را نقض کرده است."

 

مدتی پیش لیونل مسی هم به اتهام فرار مالیاتی به حبس محکوم شد اما وکیل رونالدو معتقد است که پرونده این بازیکن با پرونده ستاره آرژانتینی متفاوت است.

" پرونده مسی و دیگر بازیکنانی که مقامات اسپانیایی آن را پیگیری کردند، کاملا متفاوت بود زیرا این بازیکنان هیچ اظهارنامه ای ندادند. رونالدو پیش ازاینکه مورد بازپرسی قرار بگیرد، کاری که فکر می کرد باید را انجام داد."

دیدگاه‌ها