کد خبر : 1421910 | 24 خرداد 1396 ساعت 01:26 | 116.1K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی عنابی ها در گروه ایران

برد بزرگ قطر بحران زده برابر کره جنوبی

دومین غول قاره ی آسیا بعد از توقف ژاپن برابر عراق در دوحه برابر کره جنوبی شکست خورد.

برد بزرگ قطر بحران زده برابر کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر با کسب نتیجه ی سه بر دو موفق شد تیم ملی کره جنوبی را در دوحه شکست دهد تا بعد از توقف ژاپن برابر عراق، دومین شگفتی غول های آسیا در خاورمیانه رقم بخورد. شاگردان فوساتی در روزی که کمتر کسی انتظار داشت توانستند قطر بحران زده و محصور را برابر کره جنوبی پر آوازده به پیروزی برسانند.


تیم ملی قطر که با 4 امتیاز در گروه یک مسابقات قعر نشین بود، با خیالی آسوده پا به این دیدار گذاشت و توانست دقیقه 25 با گل خالد از کره جنوبی پیش بیفتد. دقیقه 34 کره جنوبی خیلی زود با گل کی لیون هوو بازی را به تساوی کشاند تا این نیمه با نتیجه تساوی به پایان برسد.


قطر نیمه دوم را بهتر از کره آغاز کرد و در دقیقه 51 اکرم باز هم قطر را از حریف نامدار خود پیش انداخت تا بازی دو بر یک به سود قطر در جریان باشد. شاگردان اشتلیکه خیلی زود با گذشت 10 دقیقه بازی را با گل کی سونگ یونگ دوباره به تساوی کشاندند. خالد زننده گل اول قطر در دقیقه 74 دومین گل خود و سومین گل قطر را وارد دروازه کره جنوبی کرد و این گل برد بزرگ و با ارزش عنابی ها را برابر کره جنوبی رقم زد.


قطر با این برد 7 امتیازی شد و یک پله بالاتر از چین در رده ی پنجم گروه ایستاد. کره جنوبی که بعد از ایران صدرنشین با 13 امتیاز در رده ی دوم قرار داشت، نتوانست از شکست ازبکستان استفاده کند و حالا با اتمام روز هشتم، تنها با یک امتیاز بالاتر از ازبکستان 12 امتیازی قرار دارد.

دیدگاه‌ها