کد خبر : 1421990 | 24 خرداد 1396 ساعت 13:39 | 191K بازدید | 0 دیدگاه

تیم آینده رفیعی مشخص شد

سروش با الخور به توافق نهایی رسید

جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس با نامه خداحافظی این بازیکن در صفحه اینستاگرامش قطعی شد.

سروش با الخور به توافق نهایی رسید

به گزارش "ورزش‌سه"، رفیعی که روز گذشته از قطر به تهران برگشته بود تصمیم نهایی خود را اعلام کرد و قطعا سال آینده در یک تیم خارجی به کار ادامه خواهد داد. البته  نام این تیم هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما با توجه به مذاکرات اولیه باشگاه الخور با سروش این تیم قطری مقصد آینده شماره 7 سابق پرسپولیس خواهد بود.


رفیعی که از زمان حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق فولاد به عنوان یکی از بهترین و آینده دارترین هافبک های فوتبال ایران فعالیت خود را در سطحی بالاتر از قبل ادامه می¬داد، یک سال مفید فوتبالی را در گیر و دار ماجرای کارت پایان خدمت از دست داد تا پیشرفت طبیعی و پله پله اش عقب بیفتد و اگرچه او عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های 2015 بود، اما به دلیل اختلال در تمرینات جایگاه ثابت خود را در ذهن کارلوس کی روش از دست داد. اگرچه سرمربی تیم ملی برای جانشینی اشکان دژاگه یا مسعود شجاعی روی این ستاره نورآبادی حساب می کرد. 


طلسم رفیعی در ابتدای 2فصل گذشته با حضور ثابت او در ترکیب تراکتور شکسته شد و این بازیکن خیلی زود تبدیل به یک مهره اصلی در تیم تراکتور شد که با درخشش اش فوتبال ایران را دوباره امیدوارکرد. او بعد از یک و نیم فصل به پرسپولیس آمد و با پیراهن شماره 7 یکی از خوب های نیم فصل دوم سرخپوشان بود. رفیعی البته بابت جدایی زودهنگامش از پرسپولیس شاید دل طرفدارانش را شکسته باشد اما نکته مهمتر این است که او صادقانه در نامه خداحافظی اش اعلام کرده به دلایل مالی به تیم قطری خواهد پیوست. 


سروش که امشب از قطر برمی گردد و کارهای نهایی خود را برای بازگشت به قطر انجام می دهد، از مهره های مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس بود و سرمربی سرخ ها تاکید به حفظ وی کرده بود اما پرسپولیس مشکلاتی دارد و شاید جلب نظر این بازیکن به دشواری امکانپذیر بود. به هر حال رفیعی امیدوار است در این باشگاه قطری شرایط  جدیدی را تجربه کند و البته با درخشش در لیگ ستارگان کماکان در فهرست ذهنی کی روش برای جام جهانی نیز باشد. 


این لژیونر جدید فوتبال ایران در حالی به قطر خواهد رفت که از بازیکنان شاغل ایرانی سال گذشته در لیگ این کشور حداقل 3 بازیکن از تیم هایشان جدا می شوند و شاید سروش به اتفاق پورعلی گنجی و البته منتظری 3 تفنگدار ایرانی در تیم های قطری باشند. اگرچه انتظار می رود با توجه به شرایط جدید سیاسی دوباره اقبال قطری ها و توجه شان به بازیکنان ایرانی افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها