کد خبر : 1422056 | 24 خرداد 1396 ساعت 17:25 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپلو: دو قهرمانی یوونتوس را به ناحق گرفتند

فابیو کاپلو در مصاحبه جدید خود به صحبت در مورد دلایل پذیرش هدایت باشگاه جیانگسو پرداخت و به دوران حضورش در یووه نیز اشاره کرد.

کاپلو: دو قهرمانی یوونتوس را به ناحق گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش بود که اعلام شد فابیو کاپلو، سرمربی مطرح ایتالیایی، هدایت باشگاه جیانگسوی چین را پذیرفته است.

کاپلو که سابقه مربیگری تیم های بزرگی چون رئال، میلان، یوونتوس و رم را در کارنامه دارد، حالا ماموریتی جدید در فوتبال چین را آغاز خواهد کرد. کمک او نیز جانلوکا زامبروتا، ملی پوش ایتالیایی سابق یووه، میلان و بارسلونا خواهد بود.

 

 

1205053

 

 

کاپلو در مورد دلیل قبول مربیگری جیانگسو گفت:« کمپانی سانینگ که مالکیت اینتر را بر عهده دارد، باعث شده تا ارتباطی قوی بین ایتالیا و فوتبال چین شکل بگیرد. وقتی پیشنهاد آنها رسید، متوجه شدم اهداف بزرگی در فوتبال دارند و کارهای مهمی برای انجام دادن وجود دارد و به همین دلیل این چالش را قبول کردم.

زامبروتا که در یوونتوس بازیکن من بود، دستیار اول من خواهد بود و وظیفه داریم این تیم جوان را از شرایط کنونی خارج کنیم. در یوونتوس من با زامبروتا دو بار در سری آ به قهرمانی رسیدم(2005 و 2006) و متاسفانه هر دو را به دلیل رسوایی کالچوپولی از ما گرفتند؛ در حالی که قهرمانی های ما در زمین به دست آمده بود نه به دلیل دست های پشت پرده.»

 

دیدگاه‌ها