کد خبر : 1422072 | 24 خرداد 1396 ساعت 18:38 | 75.1K بازدید | 0 دیدگاه

در پی اتهام کلاهبرداری مالیاتی

سکوت رونالدو در پرتغال شکسته شد

کریستیانو رونالدو به 14.7 میلیون یورو پنهان کاری درآمدهای خود از اداره مالیات اسپانیا متهم شده که می تواند بین 2 تا 7 سال زندان برای وی در برداشته باشد.

سکوت رونالدو در پرتغال شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام آنچه هواداران رئال و مردم پرتغال از آن بیم داشتند اتفاق افتاد و دادستانی مادرید، به رونالدو اتهام 14.7 میلیون یورو کلاهبرداری مالیاتی زد.

فوق ستاره پرتغالی متهم است که بین سال های 2011 تا 2014، درآمد واقعی خود از حق پخش تصویری را از اداره مالیات اسپانیا مخفی کرده است. او باید به زودی در دادگاه حاضر شده و به کمک وکلایش از خود دفاع کند. چنین اتفاقی پیش از این برای بزرگترین رقب فوتبالی او یعنی مسی نیز رخ داده بود.

 

 

1203756

 

 

تیتر یک تمام نشریات ورزشی اسپانیا، امروز به همین مساله اختصاص داشت. رونالدو که این روزها در تمرینات تیم ملی پرتغال برای حضور در جام کنفدراسیون ها به سر می برد، پاسخگوی سوالات خبرنگار شبکه دپورته کواترو شد.

 

خبرنگار از رونالدو پرسید که امروز نشریات ورزشی اسپانیا را دیدی؟ رونالدو پس از نگاهی جدی به دوربین و با ژستی کاملا طبیعی و بدون تشویش گفت:« وجدانم آسوده است.»

خبرنگار پرسید خودت را بی گناه می دانی؟ رونالدو این بار در پاسخ گفت:« همیشه خودم را بی گناه می دانم آقا.»

 

ساعاتی پیش باشگاه رئال مادرید نیز در بیانیه ای، حمایت قاطعانه خود از رونالدو را اعلام و ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر در دادگاه، بی گناهی رونالدو اثبات شود.

دیدگاه‌ها